دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1393 - 10:37
در گفت‌وگو با آنا

درخشان: برای کسب نتیجه به ازبکستان می‌رویم

سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد تیمش برای کسب بهترین نتیجه مقابل بنیادکار به ازبکستان سفر می‌کند.
کد خبر : 6026

NVبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تیم پرسپولیس امروز تهران را به مقصد تاشکند برای انجام دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اسیا مقابل تیم بنیادکار ازبکستان ترک می‌کند.


سرخپوشان که با شکست لخویا قطر در هفته ابتدایی، شروعی رویایی در رقابت‌ها داشتند، این بار در مصافی سخت باید به مصاف تیم قدرتمند بنیادکار بروند تیمی که با تغییرات فراوان روز سه شنبه با پرسپولیس دیدار می‌کند.


حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: بازی با بنیادکار بسیار سخت و حساس است زیرا این تیم، تیمی نیست که ما در امارات با آنها بازی دوستانه انجام دادیم.


وی ادامه داد: بنیادکار با تمام بازیکنان فیکس و ملی‌پوش خود به مصاف ما خواهد آمد که این موضوع بر سختی کار ما در بازی با حریف اضافه می‌کند اما ما برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.


سرمربی پرسپولیس افزود: کسب پیروزی در دیدار با بنیادکار آن هم در خانه حریف بسیار سخت است اما بازیکنانم با همان اتحادی که در دیدار با لخویا داشتند به مصاف این تیم می‌روند.


درخشان عنوان کرد: مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که از نظر امکانات،‌بازیکن و البته موقعیت میزبانی بهترین وضعیت را دارد و البته آنها نیز برای گرفتن امتیاز به مصاف ما خواهند آمد.


سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: همچنان مشکلات زیادی در تیم وجود دارد اما اکنون وقت صحبت کردن درباره مشکلات نیست و تنها باید به فکر رویارویی با ازبک‌ها باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته