دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1394 - 11:21
در نخستین اجلاس استانی نماز در البرز صورت گرفت؛

قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان مروج برتر اقامه نماز در استان البرز

در نخستین اجلاس استانی نماز در البرز که در سالن اجتماعات میلاد کرج برگزار شد، از دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان فعال برتر اقامه نماز و مروج فرهنگ اقامه نماز در استان البرز قدردانی شد.
کد خبر : 60251

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم که با حضور روسای سازمان‌ها، ادارات، مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان البرز برگزار شد، با اهدای لوح از فعالان ترویج فرهنگ اقامه نماز تجلیل شد.


در بخشی از این تقدیرنامه که از سوی مهندس سیدحمید طهایی استاندار البرز و حجت الاسلام حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج به میرزا اهدا شد آمده است: با سپاس از مساعی مومنانه و مجاهدات خالصانه جنابعالی در ترویج فرهنگ انسان ساز نماز و تبلیغ این فریضه فضیلت بخش، چشم‌انداز بیکران از رضایت و رحمت الهی دراقلیم نور وبندگی برایتان آرزومندیم.


در حاشیه این مراسم دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز از کمبود روحانی به عنوان معضلی برای برپایی نماز جماعت در استان البرز یاد کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این اجلاس بررسی مسائل و مشکلات برگزاری نماز اعم از کمبود روحانی، فضای اقامه نماز و ... در استان است.


حجت الاسلام سید اکبر موسوی با توجه به وجود بیش از 3500 واحد صنعتی در این استان افزود: در تمامی ادارات کل و کارخانجات و دانشگاه ها نماز جماعت برگزار می‌شود و در تمام این اماکن نمازخانه با امکانات و تجهیزات نمازخانه ای وجود دارد هرچند که استان البرز از کمبود روحانی برای برپائی نماز جماعت رنج می‌برد.


وی با توجه به نحوه فعالیت این ستاد افزود: ستاد اقامه نماز استان البرز پس از تشکیل این استان در شهرستان کرج فعال بوده و اکنون در تمام شهرستان‌های استان نیز دفتر ستاد فعال است و می‌توان گفت در برپایی نماز در مدارس، ادارات، کارخانجات، دانشگاه‌ها و حتی در بخش محورهای مواصلاتی استان البرز به سایر استان‌ها نیز به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.


دراین اجلاس همچنین از برترین‌های جشنواره مقاله نویسی نماز در مدارس نیز تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب