دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1393 - 11:06
لاریجانی در جمع خبرنگاران:

بودجه احتمالا تا اواخر هفته به پایان برسد

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت گاز برق و آب در لایحه بودجه اظهار کرد: مجلس برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ها ندارد و اگر اندک تغییراتی در قیمت‌ها حاصل شده پیشنهاد دولت بوده و مجلس تصویب کرده است.
کد خبر : 6025

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا علی لاریجانی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباره زمان اتمام بررسی لایحه بودجه ۹۴ اظهار کرد: در اواخر کار بودجه هستیم و بررسی بخش درآمدی به پایان رسیده است و یک‌چهارم بخش هزینه‌ای نیز بررسی شده است.


رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم ظرف چند روز آینده نیز بررسی بخش هزینه‌ای انجام شود و برخی موارد که مراعا مانده بود، تعیین تکلیف شود.


وی خاطرنشان کرد: اگر در این زمینه همت‌ها قوی باشد فکر می‌کنم بررسی لایحه بودجه تا پایان این هفته به پایان می‌رسد و اگر تمام نشود مجبوریم هفته آینده جلسه بگذاریم و به این ترتیب اوایل هفته آینده به اتمام برسد.


لاریجانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر افزایش بهای نفت، آب، گاز و برق در لایحه بودجه ۹۴ گفت: در کل مجلس روی گران کردن قیمت‌ها حساسیت دارد، در شرایط فعلی تا جایی که ممکن است ما از طرق دیگری مشکلات را حل کنیم و منابع برای بودجه کشور تولید کنیم.


وی اضافه کرد: بعضی از موارد هم که تغییرات مختصری داشته است آنها در لایحه دولت بوده و در صحن علنی مجلس ارائه و تصویب شده است.


رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در کل مراقبت وجود دارد برای اینکه جهشی در قیمت‌ها به وجود نیاید و کنترل بشود، البته مشکلاتی از نظر فروش نفت و کاهش قیمت آن وجود دارد که تلاش شده از راه مالیات‌ها تامین شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته