دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 602462
دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور تمام سهامداران و ناظر کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور برگزار شد.


روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس هیئت‌مدیره صندوق و دکتر مجید مشکینی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره با اشاره به گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی صندوق، به ارائه راهکارهایی جهت اعتلای هرچه بیشتر فعالیت‌ها و خدمات صندوق پرداختند.


در این جلسه گزارش صورت‌های مالی سال 1399 توسط فودازی حسابرس رسمی و بازرس اصلی صندوق ارائه شد و پس از بحث و بررسی اعضا به تصویب رسید.


همچنین بهروز مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور به بیان نکاتی پیرامون تکمیل و تصحیح برخی موارد مرتبط با صورت مالی پرداخت.


در ادامه، گزارش عملکرد این صندوق از بدو تأسیس در بهمن‌ماه 1399 الی مرداد 1400 و برنامه‌های آتی توسط مهندس غلام‌زاده مدیرعامل صندوق ارائه شد.


پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و عضو هیئت‌مدیره صندوق، حامد حاجی‌پور مدیر توسعه، پشتیبانی و ارتباطات صندوق و شایان ناصری‌جو مدیر مالی و اداری صندوق در جلسه حضور داشتند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته