دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1400 - 08:52

حماس: صهیونیست‌ها دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اشغالگران صهیونیست وضعیت را اشتباه ارزیابی کرده‌اند و غزه با آتش خود دشمن را نابود می‌کند.
کد خبر : 602164
فوزی برهوم



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فوزی برهوم بامداد امروز (یکشنبه) به حملات شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.


وی در بیانیه‌ای گفت: واضح است اشغالگران صهیونیست، وضعیت را اشتباه ارزیابی کرده، پیام مردم ما و جناح‌های مقاومت را نادیده گرفته و به‌طور مستقیم به روی آن‌ها آتش گشودند که به‌دنبال آن روزنامه‌نگاران و کودکان و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.


سخنگوی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند با حمله به نوار غزه از شدت ناامیدی و شکست خود در برابر مقاومت بکاهند، تصریح کرد: غزه بار دیگر با استحکام، عزم و اراده برای مسجدالاقصی و مقدسات دیگر تلاش و با آتش خود دشمن را نابود می‌کند.


پیش‌تر بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرده بود: حوادث در منطقه جنوبی خطرناک است و هیچ‌گونه نقض حاکمیت اسرائیل را نمی‌پذیریم. ما به وقایع خطرناکی که در منطقه جنوبی رخ داده پاسخ خواهیم داد.


جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه حملات سنگینی را به مواضع مقاومت در نقاط مختلف غزه ازجمله مرکز، غرب و جنوب آن انجام دادند.


انتهای پیام/۴۰۳۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته