دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1400 - 15:27
وحید امیری:

نوراللهی دین خود را به پرسپولیس ادا کرد/ دیگر بازیکنان برای تمدید به باشگاه می‌آیند

وینگر تیم پرسپولیس گفت: نوراللهی با درد و تزریق آمپول بازی کرد و دین او به پرسپولیس ادا شده است.
کد خبر : 601899
وحید امیری



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، وحید امیری پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: این سعادت دوباره نصیبم شد و قرارداد سه ساله بستیم. امیدوارم برای من و باشگاه پر خیر و برکت باشد. امیدوارم بتوانیم موفقیت‌ها را تداوم ببخشیم و نتایج در خور نام پرسپولیس کسب کنیم.


وی در مورد زمان حضور دیگر تمدیدی‌های پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله می‌آیند. خودم سه روز پیش با باشگاه به توافق رسیدم اما ترجیح دادم بعد از تاسوعا و عاشورا این اتفاق بیفتد. بقیه بازیکنان هم فکر می‌کنم فردا پس فردا بیایند. قهرمانی همیشه سخت است. به ممارست و تلاش نیاز دارد. ما می‌توانیم با تلاش بیشتر قهرمانی‌ها را تکرار کنیم ولی سخت است.


هافبک پرسپولیس درباره فتح لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: یکی از انگیزه‌های شخصی من لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم آنچه را که هواداران لایقش بودند اما به آن نرسیدند، را به آنها هدیه کنیم. کار سختی است اما تلاش می‌کنیم. می‌دانیم در چه باشگاهی هستیم.


وی در مورد انتقال احمد نوراللهی به لیگ امارات گفت: صحبت در مورد اینکه چطور جدا شد درست نیست. او دین خودش را به پرسپولیس ادا کرد. در چند هفته آخر با دیسک کمر بازی می‌کرد و آمپول می‌زد. هوادار این‌ها را نمی‌داند. او فرزند پرسپولیس است. امیدوارم اتفاقات خوبی برایش رقم بخورد. باشگاه همیشه به یاد او هست. امیدوارم بدرخشد و با سربلندی به پرسپولیس برگردد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته