دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جلسه شورای معاونان دانشجویی و فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد خراسان رضوی در واحد نیشابور

دومین جلسه شورای معاونان دانشجویی و فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به میزبانی واحد نیشابور برگزار شد.
کد خبر : 60189

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در این جلسه به بحث تلفیق حوزه معاونت دانشجویی با فرهنگی پرداخت و تصریح کرد: در حوزه دانشجویی می‌توان اهمیت تقاضاهای صنفی دانشجویان را نام برد که منشا تحولات در دانشگاه است.


وی ابراز امیدواری کرد: در حوزه فرهنگی که در ارتقای فرهنگ در دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است با برنامه هایی که ارائه می شود به اهداف مدنظر نائل آییم.


دکتر جعفر سعیدی در ادامه گزارشی از فعالیتهای واحد نیشابور در حوزه های مختلف ارائه داد.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با تسلیت شهادت شیخ نمر و تشکر از میزبانی واحد نیشابور گفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور یکی از واحد های موفق استان می باشد


دکتر حسینعلی زمانی عملکرد سعیدی را در جذب رشته و دانشجو بسیار خوب و مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و شهرستان بتواند از مدیریت وی بهره کافی را ببرد.


سلطانی: کار فرهنگی از زمان ورود به دانشگاه آغاز و تاپایان کار ادامه دارد حتی حرکات و برخوردهای نیروهای فرهنگی جزو امور فرهنگی محسوب می شود

وی فعالیتهای واحدهای دانشگاهی و تلاش آنان در تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه های فرهنگی را خواستار شد و تاکید کرد: هزینه‌های فرهنگی حتما بر اساس سرفصل و دارای مجوز باشد .


در ادامه قائم مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: کار فرهنگی از زمان ورود به دانشگاه آغاز و تاپایان کار ادامه دارد حتی حرکات و برخوردهای نیروهای فرهنگی جزو امور فرهنگی محسوب می شود.


حجت الاسلام علی سلطانی با توجه به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام که فرموده اند (من به سه چیز در دنیا: عطر ، همسر و نماز علاقه دارم) تصریح کرد: حضور در نماز جماعت اهمیت ویژه ای دارد و اگر کسی اقامه نماز جماعت برای او مهیا باشد و شرکت نکند برخود جفا کرده است .


وی افزود: با توجه به تاکیدات فراوانی که درخصوص اقامه نماز بصورت جماعت شده است بنظر می رسد اصل نماز به جماعت بوده باشد.


سلطانی از معاونین دانشجویی و فرهنگی خواست که در تربیت دانشجویان نقش بسزایی داشته باشند .


رئیس شورای تخصصی معاونین دانشجویی و فرهنگی استان خراسان رضوی از همه واحدهایی که در مراسم تجلیل از آیت‌الله معصومی که انعکاس شایسته ای در سطح کشور داشت، مشارکت کردند، تشکر کرد


دکتر حسین پیمانی زاد از معاونان فرهنگی و دانشجویی خواست در راستای طرح‌های ماندگار تلاش بیشتری داشته باشند.


وی با تاکید بر کارهای فرهنگی خوب و تاثیرگذار در دانشگاه‌ها، خواستار حمایت بیشتر دانشگاه‌ها از نشریات و تشکل‌های دانشجویی شد.


در این جلسه درباره بخشنامه معاون پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه با موضوع تقویت و تعمیق رویکرد پژوهش محور در عرصه فعالیت‌های فرهنگی ، منع جابجایی یا انتقال کارشناسان حوزه فرهنگی، پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی بحث و تبادل نظر شد همچنین مصوبات کارگروه فرهنگی استان درباره نوزدهمین اردوی دانشجویان منتخب و کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی تصمیم گیری شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته