دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نامی در نشست آموزشی در واحد زاهدان :

دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم‌سطح با دانشگاه‌های معتبر کشور است

قائم مقام دفتر معاونت پیشگیری از جرائم دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات علمی و پژوهشی که در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان انجام شده این دانشگاه اکنون در سطح دانشگاه های معتبر کشور در حال فعالیت است.
کد خبر : 6018

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رسول نامی در نشست آموزشی در واحد زاهدان افزود: روندی که تاکنون دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان طی کرده‌ هم از لحاظ کیفی و هم از نظر کمی، روند رو به رشد است.


این مسئول با بیان اینکه حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این منطقه باعث نتایج علمی خوب و مناسبی در استان شده‌ است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در گذشته کمبودهایی در استان سیستان و بلوچستان بوده‌ حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این منطقه باعث نتایج علمی، فرهنگی و اجتماعی خوب و مناسبی در این استان به همراه داشته‌است.


وی دانشجو را قشر پویا و تاثیرگذار در جامعه برشمرد و عنوان کرد: دانشگاه، به عنوان یک محل علمی و فرهنگی برای ما محل مهمی است و دانشجو به عنوان قشر پویای جامعه تاثیرگذار در تعالی اجتماع است.


نامی با توجه به این مطلب که یک دانشجو برای ما می تواند یک فرد مهم و کارآمد در امر پیشگیری از جرائم مؤثر باشد، افزود: قشر دانشجو از اقشار مهم جامعه است که تاثیرگذاری آن مشهود و مملوس است لذا از این جهت این کارگروه آموزشی در دانشگاه برگزار شد تا مخاطب دانشجو باشد.


قائم مقام دفتر معاونت پیشگیری از جرائم دادگستری استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قصد داریم بر اساس مطالعات انجام شده اولویت به دانشگاه داده شود تا این جرائم از طریق دانشجویان اطلاع‌رسانی و بدین وسیله دانشجو کمک کند تا یک جامعه سالم و دور از جرائم و خلاف داشته‌ باشیم.


به گزارش آنا، کارگاه‌های آموزشی "مدیریت خشونت و کنترل خشم" ، "مدیریت اوقات فراغت" و "خلاقیت و کارآفرینی" با همکاری دادگستری استان سیستان و بلوچستان ویژه اعضاء هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد زاهدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته