دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1394 - 17:47

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال اول 95-94

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آمادگی کامل این دانشگاه برای برگزاری امتحانات پایان ترم خبر داد.
کد خبر : 60172

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، دکتر سید علی المدرسی با بیان اینکه فضای امتحانات باید به دور از استرس و با نظم و آرامش همراه باشد، از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری امتحانات پایان ترم خبر داد .


المدرسی افزود: صحت و سلامت، نظم و انضباط و اجتناب از هرگونه اضطراب و استرس در برگزاری امتحانات را از مهمترین اولویت های دانشگاه عنوان و به دانشجویان توصیه کرد با اخذ کارت ورود به جلسه امتحانی و دقت در حضور به موقع در حوزه مربوطه ، از آوردن هرگونه جزوه ، کتاب ، کیف ، تلفن همراه به محل برگزاری امتحانات خود داری کنند .


وی در دامه گفت : براساس مفاد قوانین کمیته انضباطی دانشجویی ،آوردن هرگونه وسیله و تلفن همراه ،خواه روشن و خواه خاموش تخلف در امتحانات محسوب می شود و دانشجویان باید در ایجاد فضای رقابت و امتحانات سالم به عوامل برگزاری امتحانات کمک کنند .


المدرسی با آرزوی توفیق برای دانشجویان افزود : با هدف افزایش رضایتمندی و رفاه حال دانشجویان ، مدت برگزاری امتحانات پایان ترم واحد یزد 10 روز خواهد بود و امتحانات نیمسال اول 95-94 واحد یزد در کلیه رشته ها از تاریخ 19 دی ماه لغایت 29 دی ماه 94 در 10 روز کاری در 4 نوبت امتحانی صبح و عصر با حضور 38000 نوبت نفر در محل های ساختمان آموزشی افشاریان ، ساختمان مرحوم دکتر سلطانی ، دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده هنر برگزار می شود .


المدرسی از حضور بیش از 100 نفر از همکاران در برگزاری امتحانات خبرداد و از همه همکاران و عوامل اجرایی در هر چه بهتر برگزار شدن امتحانات پایان ترم این دانشگاه تشکر و قدر دانی کرد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب