دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1394 - 17:42

جشن ازدواج دانشجویی 25 زوج در واحد دولت آباد

نوزدهمین دوره جشن ازدواج دانشجویی با حضور 25 زوج‌ دانشجو در سالن همایش شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد.
کد خبر : 60168

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با تبریک به زوجین دانشجو گفت: ازدواج در دوران دانشجویی می‌تواند سرآغاز خوبی برای زوجین باشد، زیرا در بسیاری از موارد وقتی همسر شما با پذیرفتن شرایط دانشجویی شما که ممکن است، از لحاظ مالی توانایی بالایی نداشته باشید، موافقت می‌کند و این موضوع شرایط ازدواج را تسهیل می‌کند.


سید محمد کاظمی افزود: برای موفقیت در زندگی باید در ابتدا توقعات را به حداقل کاهش دهیم، و دست در دست یکدیگر با تلاش وکوشش ومشورت با عزیزانی که تجربه های موفقی در این زمینه داشته اند، حرکت نماییم تا با امید به خداوند بتوانیم زندگی سالم و خوبی در کنار یکدیگر بسازیم.


در ادامه رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه با تبریک و شادباش به زوجین جوان و آرزوی زندگی سرشار از عشق و محبت گفت: اساس یک زندگی موفق برپایه صداقت و تفاهم است که می‌توان، صداقت را اولین شرط موفقیت در ازدواج نام گذاری کرد .


حجت الاسلام احمدرضا شاه سنایی افزود: فرصت‌ها یکی بعد از دیگری در حال گذر است و هر کدام از ما که بهتر بتوانیم از آن بهره‌مند شویم در زندگی آینده موفق‌تر خواهیم بود به عبارت دیگر تلاش های امروز ما آینده ما را خواهد ساخت.


اجرای گروه تئاتر نسیم زاینده رود، سخنرانی و برگزاری مسابقه از سوی حجت الاسلام قیصری و زیارت زوج‌های جوان دانشجو از مزار شهدای گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی از جمله برنامه های دیگر این مراسم بود.


در پایان، هدایایی به رسم یادبود و برای آغاز زندگی مشترک از طرف دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه، به تمام زوج های دانشجو اهدا شد و زوجین دانشجو به همراه میهمانان به ضیافت شام نشستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته