دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1394 - 10:29
در گفت‌وگو با آنا

بهداد سلیمی: پزشکان از روند درمانی‌ام رضایت دارند/ تلاش می‌کنم در مسابقات جام فجر شرکت کنم

قهرمان المپیک لندن گفت: هم اکنون پزشکان از وضعیت جسمانی ام رضایت دارند، امیدوارم که روند درمانی ام روز به روز بهتر شود و من با آمادگی کامل در المپیک حضور داشته باشم.
کد خبر : 60167

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ روز گذشته نشست بررسی روند درمانی بهداد سلیمی با پزشکان و مسئولان فدراسیون و کادر فنی برگزار شد.‌ در این نشست در خصوص روند درمانی بهداد سلیمی و وضعیت او برای رسیدن به المپیک ریو صحبت شد.


بهداد سلیمی در خصوص نظر پزشکان درباره آخرین وضعیت جسمانی اش به خبرنگار ورزشی آنا‌ گفت: «‌خداروشکر پزشکان از روند بهبودم رضایت داشتند و تا چند روز دیگر قرار است تمرینات بدنسازی بالاتنه را شروع کنم. در این جلسه مشخص شد که شرایط و وضعیت جسمانی‌ام امیدوار کننده است.»


وی افزود: «با توجه به اینکه روند درمان به صورت پله ای در حال پیگیری است بنابراین نمی توانیم به صورت قطعی در مورد حضور در مسابقات جام فجر و المپیک ریو نظر بدهیم. مسابقات جام فجر دومین رقابت گزینشی محسوب می شود و من همه تلاشم را می کنم تا در این مسابقات شرکت کنم. امیدوارم روند درمانی ام روز به روز بهتر شود و من با آمادگی کامل در مسابقات جام فجر و المپیک حضور داشته باشم.»


قهرمان المپیک لندن همچنین در پاسخ به اینکه از چه زمانی وزنه زدن را شروع می کند، پاسخ داد: «هنوز به طور قطع مشخص نشده است که چه زمانی می توانم وزنه بزنم و این موضوع به تعامل بین پزشکان و اعضای کادر فنی بر می گردد. اگر پزشکان صلاح بدانند وزنه زدن را آغاز کنم با هماهنگی کادر فنی این کار انجام خواهد شد.»


سلیمی برگزاری این نشست ها را مثبت ارزیابی کرد و عنوان کرد: «برگزاری این نشست ها بسیار خوب است چرا که از نظر روحی و روانی بار مثبتی برای یک ورزشکار آسیب دیده دارد. من در اوج آمادگی و در فاصله نزدیک به هشت ماه به المپیک مصدوم شدم که این موضوع بر روحیه من تاثیر زیادی داشت اما خداروشکر با کادر پزشکی خوبی که در اختیار دارم هم اکنون هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته