دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1400 - 15:21
در کمیسیون عمران مجلس مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های «امیر آشتیانی» برای پاکسازی عمومی میادین مین

برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت دفاع برای پاکسازی عمومی میادین مین تشریح شد.
کد خبر : 601538
امیر آشتیانی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه روز سه‌شنبه ( ۲۶ مرداد ماه) این کمیسیون گفت: امیر محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در جلسه کمیسیون عمران برنامه خود را در رابطه با احراز آمادگی‌های دفاعی نیروی‌های مسیح و اشراف اطلاعاتی تشریح کرد.


وی افزود: با توجه به اینکه وی در کمیسیون عمران حضور داشت برنامه‌های خود را پیرامون مباحث مهندسی نظیر مستندسازی و رفع مشکلات تملک و رفع تعارض املاک، پاک‌سازی عمومی میادین مین با توجه به اعتبارات ۵.۵ میلیارد تومانی در سال، بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش عمر ساختمان و تأسیسات وزارت دفاع مطرح کرد و سپس نمایندگان نیز در رابطه با خروج پادگان‌ها از شهرها و بازنشستگان نیروهای مسلح، کمک به احداث بیمارستان و استقرار نیروی نظامی در برخی نقاط کشور مطالبی مطرح کردند.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در ادامه جلسه، سجادی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون عمران حاضر شد و به بیان رزومه کاری و سوابق اجرایی و ورزشی خود پرداخت.


ایری اضافه کرد: ورزش در مدارس با رویکرد تعلیم و تربیت، اولویت‌دهی به ورزش همگانی و افزایش امید و تحرک در جامعه، رسیدگی با موضوعات مربوط به ورزش قهرمانی، بازنگری در خصوص شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی، طراحی سند آمایش سرزمینی طی ۳ ماه، شیوه جدید حمایت از بازنشستگان و ورزشکاران و واگذاری پرسپولیس و استقلال در کمتر از یک سال و کارآفرینی ورزشی از جمله برنامه‌های وی برای مدیریت در وزارت ورزش بود.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: پس از توضیحات وزیر پیشنهادی ورزش، نمایندگان نیز سوالات خود را مطرح کردند که آقای سجادی به آنها پاسخ داد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته