دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1400 - 14:45

بهترین سایت خرید باتری اصلی موبایل

کسب و کارهای زیادی به عرضه و فروش باتری تقلبی موبایل در بازار لوازم جانبی موبایل پرداختند که توانستند عده کثیری از مردم را فریب دهند. در این مقاله، بهترین سایت برای خرید باتری اصل موبایل و لوازم جانبی دیگر را به شما معرفی می‌کنیم.
کد خبر : 601531
رپرتاژ



به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، امروزه افراد زیادی به دلیل عدم رعایت نکات مهم در نگهداری باتری موبایل، مجبور به تعمیر یا تعویض آن می‌شوند. باتری‌های اصل موبایل به خصوص برندهای برتر جهان، قیمت بسیار زیادی دارند که موجب شده افراد در تعویض باتری خود مردد باشند. با این اتفاق، کسب و کارهای زیادی به عرضه و فروش باتری تقلبی موبایل در بازار لوازم جانبی موبایل پرداختند که توانستند عده کثیری از مردم را فریب دهند. در این مقاله، بهترین سایت برای خرید باتری اصل موبایل و لوازم جانبی دیگر را به شما معرفی می‌کنیم.


نشانه‌های خرابی باتری چیست؟


خرابی باتری نشانه‌هایی دارد که با آن‌ها، می‌توان متوجه نیاز به تعویض باتری شد. این نشانه‌ها عموما جالب توجه بوده و در موبایل بسیاری از افراد قابل مشاهده است. البته افراد عموما مشکل اصلی را نمی‌دانند و شاید هیچوقت متوجه مشکلات ناشی از خرابی باتری نشوند. پس بهتر است نخست به نشانه‌های خرابی باتری بپردازیم:



  • داغ شدن زود هنگام باتری: یکی از دلایل داغ شدن باتری موبایل، خرابی باتری است. البته می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد، اما عموما باتری مشکل دار و معیوب سریع داغ می‌کند.

  • افزایش حجم باتری: اصلی‌ترین نشانه خرابی باتری، متورم شدن آن است. در مواقعی باتری به شدتی حجم می‌گیرد که می‌توان شکل آن را از پشت موبایل مشاهده کرد. افزایش حجم باتری دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد جز خرابی آن.

  • خاموشی موبایل قبل از اتمام شارژ باتری: در مواردی می‌توان مشاهده کرد که شارژ موبایل پر است، اما پس از دقایقی خاموش می‌گردد. در صورتی که قبل از اتمام کامل شارژ موبایل خاموش شود، باتری آن معیوب یا خراب است.

  • تخلیه سریع شارژ: به صورت عادی می‌توان از موبایل کامل شارژ شده چندین ساعت استفاده مداوم کرد. اگر تخلیه شارژ باتری به سرعت انجام شود، احتمالا باتری معیوب بوده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.


البته لازم به ذکر است که خرابی و سلامت موبایل مرز مشخصی ندارد و کاملا نسبی می‌باشد. به طوری که گوشی‌های موبایل آیفون و سامسونگ، سلامت باتری را با درصد مشخص می‌کنند که نشان دهنده میزان سلامت باتری است.


سلامت باتری گوشی‌های موبایل آیفون را می‌توان از بخش تنظیمات آن مشاهده کرد. در قسمت اطلاعات باتری موبایل، کاربران آیفون می‌توانند سلامت و عمر باتری خود را به صورت دقیق ببینند. اما مشاهده این اطلاعات برای کاربران سامسونگ کمی متفاوت‌تر است. کابران سامسونگ برای مشاهده سلامت باتری موبایل خود باید در قسمت شماره گیری تلفن موبایل خود، کد #0228#* وارد کنند. با این کار، اطلاعاتی دقیق از وضعیت سلامت و عملکرد باتری در اختیار کاربر گذاشته می‌شود.


نکات حائز اهمیت قبل از تعویض باتری موبایل


امروزه در حالی که بازار موبایل و لوازم جانبی آن بسیار گسترده‌تر از سال‌های قبل است، نکاتی وجود دارد که افراد همواره باید قبل از تعمیر یا تعویض باتری موبایل خود به آن‌ها توجه داشته باشند. در غیر این صورت، امکان فریب خوردن در این بازار بالاست و دیر یا زود اتفاق می‌افتد. نکاتی که توجه به آن‌ها امکان فریب خوردن را کاهش می‌دهند، به شرح زیر است:



  • همواره موبایل خود را به افراد مجرب و معتمد بسپارید.


در تمام حوزه‌های کاری، افرادی وجود دارند که با ادعای متخصص بودن کلاهبرداری می‌کنند. البته تشخیص این افراد بسیار ساده است، اما نیاز به کمی تحقیق دارد. بهتر است با پرس و جو و تحقیق در اینترنت، بهترین سایت خرید باتری اصلی موبایل را بیابید؛ قطعا می‌توان با کمی تحقیق، به معتبر بودن آن پی برد.



  • از اصل بودن باتری موبایل خریداری شده اطمینان حاصل کنید.


با گذر زمان و با توجه به عملکرد باتری خریداری شده، می‌توان اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص داد. چرا که هیچوقت یک برند معتبر در جهان، یک باتری غیر قابل قبول را به عنوان باتری اصل موبایل خود معرفی نمی‌کند. قطعا باتری موبایل اصلی برندهای معتبر جهان دارای تکنولوژی و کیفیت بالایی است و به همین سادگی‌ها نمی‌توان از آن ایراد گرفت.


به غیر از عملکرد آن، باتری‌های موبایل اصل برخی ویژگی‌ها دارند که تولید کنندگان باتری تقلبی هیچوقت نمی‌تواند کپی آن را تولید کنند. برای مثال برند سامسونگ برخی کدها بر روی باتری‌های خود چاپ می‌کند که می‌توان آن را پی‌گیری کرد. مطلع بودن از چنین نکاتی می‌تواند باعث افزایش اطمینان از کیفیت و اصل بودن باتری شده و شما را از هر گونه دردسر جانبی خلاص کند.


بهترین سایت خرید باتری اصلی موبایل


چرا باتری‌های موبایل کیفیت و سلامت خود را از دست می‌دهند؟


به صورت عادی، تمام اجزای موبایل پس از گذشت مدتی قابلیت خود را از دست داده و مستحلک می‌شوند. اما این مدت زمان به طوری عادی حدود 2 سال است و عموما گارانتی موبایل برای اجزایی که قبل از اتمام این مدت از کار بیفتند، مورد استفاده می‌باشد. اما چه دلیلی موجب کاهش سلامت و بازده باتری به صورت زود هنگام می‌شود که مجبور می‌شویم باتری موبایل خود را تعویض کنیم؟


اصلی‌ترین عامل تخریب باتری‌های لیتیومی موبایل، گرما است. هرگونه افت کیفیت و کاهش سلامت باتری، ناشی از گرما و داغی باتری موبایل می‌باشد. به همین دلیل افراد همواره باید از کارهایی که می‌تواند موجب داغی و افزایش دمای باتری شود خودداری کنند. البته تا حدودی گرمای موبایل غیر قابل اجتناب است، اما نهایت تلاش برای جلوگیری از داغی باتری موبایل در طولانی مدت می‌تواند تا یک سال و یا حتی بیشتر به عمر باتری بی‌افزاید.


انجام دادن کارهای زیر باعث داغ شدن باتری موبایل می‌شوند:



  • کار با موبایل هنگام اتصال به شارژر

  • گذاشتن موبایل در معرض نور خورشید به خصوص هنگام اتصال به شارژر

  • قرار دادن موبایل بر روی اجسام داغ مانند بخاری و شوفاژ

  • اتصال طولانی مدت موبایل به شارژ (مثلا اتصال موبایل به شارژر تمام طول شب)

  • استفاده و کار کردن طولانی مدت و سنگین با موبایل

  • گذاشتن و برداشتن موبایل از شارژر به صورت مداوم


خرید باتری موبایل اصل


در صورتی که باتری موبایل به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد، چاره‌ای جز تعویض آن نیست. بر خلاف تفکرات بسیاری از افراد، جایگذاری باتری موبایل اصل به جای باتری خراب به هیچ عنوان باعث کاهش بازدهی آن نمی‌شود. به طوری که حتی می‌توان باتری قوی‌تر از باتری سابق تهیه کرد تا بازدهی آن افزایش یابد!


برای تعویض باتری موبایل می‌توانید برای اطمینان حاصل کردن از اصل بودن آن، خودتان شخصا باتری مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر لوازم جانبی موبایل خریداری کنید. سپس آن را به ارائه دهنده خدمات و تعمیرات موبایل تحویل دهید تا باتری‌ها را تعویض کند.


بهترین سایت خرید باتری اصلی موبایل


شما می‌توانید برای اطمینان از اصل بودن باتری موبایل، خرید خود را از وبسایت ماکروتل انجام دهید. تیم ماکروتل در حال حاضر بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در ایران می‌باشد که جدیدا سیستم تعمیرات موبایل خود را در شهر تهران راه اندازی کرده است. ساکنین شهر تهران می‌توانند با ثبت درخواست تعمیرات موبایل، در کمتر از 2 ساعت موبایل خود را تعمیر شده و سالم تحویل بگیرند.


اما چرا ماکروتل خود را به عنوان بهترین تیم خدماتی و فروش لوازم جانبی موبایل اثبات کرده است؟ چون:



  • افراد می‌توانند قبل از اقدام به تعمیرات موبایل خود، با تیم ماکروتل تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.

  • قطعات عرضه شده در وبسایت کاملا اصل بوده و برای مشتریان گارانتی تست تعلق می‌گیرد.

  • تعمیرات موبایل زیر نظر کادر متخصص در این حوزه انجام شده و موبایل در حداقل زمان تعمیر می‌شود.

  • تیم ماکروتل متشکل از متخصصان و کارشناسان مجرب حوزه تعمیرات موبایل است و امروزه بیش از 13 سال سابقه کار دارد.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
احمدیان منفرد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
۰
بسیار سایت خوبی بود سریع انجام میدم هم تعویض هم ارسال عالی بود.
صلاح الدین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
۰
سلام
کیفیت اجناسشون واقعا اصلی هست
آنیتا
Germany
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
۰
خیالم راحته ک جنساشون اصله
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
۰
دو بار توی علاالدین باتری آیفون ۶ رو تعویض کردم و یک ماهه خراب میشد و باد میکرد
هرموقع مراجعه میکردم هم میگفتن مشکل از گوشیه و باتری‌ها مشکلی ندارن
یه بار رفتم ماکروتل و به تعمیرکار گفتم هرباتری ‌ای میندازم باد میکنه
اونم باتری ای که روی گوشیم بود رو باز کرد و گذاشت روی یه دستگاه،نشونم داد که باتری تقلبیه و برای همین باد می‌کرده
باتری تقویت شده گرفتم و الان یه ساله دارم بدون مشکل ازش استفاده میکنم
ابوذراندایش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
۰
سلام ببخشید من 2تا گوشی دارم میخاستم باتری هاشون رو تعویض کنم کجا میتونم برم اگه لطف کنید راهنمایم کنید ممنون میشم مرسی با تشکر
هلدینگ شایسته