دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1394 - 16:22
سرپرست دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان:

مسئولان فناوری اطلاعات واحدها تلاش کنند تا کیفیت سایت‌های اطلاع‌رسانی ارتقا یابد

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان گفت: مسئولین فناوری اطلاعات واحد ها تلاش کنند تا کیفیت سایت‌های اطلاع‌رسانی ارتقا یابد.
کد خبر : 60150

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، کارگاه بررسی وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رتبه بندی های بین المللی با حضور سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رؤسا و کارشناسان فناوری اطلاعات واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.


در این جلسه دکتر شهاب شریعتی، سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن تشکر از میزبانی واحد رشت، گفت: فن آوری اطلاعات از مهمترین عرصه ها در فن آوری های نوین محسوب شده که کشورمان تا کنون قدم‌های مهمی را در زمینه توسعه و بسط فن آوری اطلاعات برداشته است و بدون تردید دانشگاه ها در این عرصه دارای نقش تعیین کننده می باشند.


وی ادامه داد: در دنیای کنونی اینترنت نه تنها ارتباطات علم را دگرگون ساخت، بلکه به مؤسسات و افراد این امکان را داد که اطلاعات سرویس‌ها و محصولات خودشان را به جهان عرضه نمایند و تحقیق و مطالعات در زمینه استفاده از وب در حال تبدیل به یک وسیله ارتباطی برای علم و تحقیق است.


سرپرست دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان، خاطرنشان کرد: رتبه‌بندی وبومتریک دانشگاههای جهان باعث ارتقای انتشار نتایج علمی حاصل از تحقیقات دانشگاهی شده و یک شاخص ترکیبی خواهد بود که این رتبه‌بندی در ژانویه تا جولای هر سال بر اساس شاخصهای وب دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی کل جهان، به روزرسانی می‌شود.


دکتر شهاب شریعتی تصریح کرد: واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این راستا نیز باید سهمی داشته باشند و همکاران باید تلاش کنند تا کیفیت سایت های اطلاع رسانی در این واحد های دانشگاهی ارتقا یابد و کلیه فعالیت های آموزشی، دانشجویی و پژوهشی با افزایش کیفیت انجام شود و در سایت واحد های دانشگاهی استان انعکاس مناسب یابد.


در ادامه دکتر محسن واعظ، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و مدرس این دوره، افزود: این کارگاه جهت ارتقای سطح کیفی سایت های واحد های دانشگاهی استان و آشنایی مسئولین و کارشناسان فناوری واحد های استان گیلان با نحوه رتبه بندی واحد ها ی دانشگاهی استان و ارزیابی عملکرد این واحد ها بمدت یکروز به همت حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته