دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1394 - 15:14
امام جمعه فومن :

قرآن امنیت جهانی را با وجود مهدی(عج) تضمین می کند

امام جمعه شهرستان فومن گفت: ظالمان جهان بدانند که خداوند بزرگ در قرآن وعده داده است، که امنیت جهانی را با وجود و ظهور قائم آل محمد(ص) حضرت مهدی(عج) تضمین می‌کند.
کد خبر : 60131

به گزارش خبرنگارخبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید محمد حسن صفوی در سلسله نشست‌های بصیرتی مهدویت، انتظار و ولایتمداری که با حضور دکتر سید سجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، معاونان، اعضای هیات رئیسه، شورای فرهنگی، استادان، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد، با توجه به جنایات ظالمان دنیا و همچنین آل سعود، اظهار کرد: حکومت جهانی مهدویت که به همت توانای و ولایت امام عصر (عج) توسعه و گسترش می‌یابد، دارای ویژگی های متعددی است که عدل و احسان یکی از این ویژگی‌ها است.


وی افزود : خداوند متعال به واسطه ظهور حضرت مهدی(عج) عدالت را در جهان برقرار می‌کند چرا که حضرت، مجری واقعی عدالت اجتماعی است .


امام جمعه فومن خواستار اهتمام ویژه مدارس و دانشگاه‌ها و نیز دیگر دستگاه‌های متولی فرهنگی و دینی به گسترش فرهنگ مهدویت و ولایتمداری در سطح جامعه شد و از تلاش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در برپایی چنین نشست های قدردانی کرد.


صفوی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه موجب خوشبختی و عاقبت به خیری انسانهاست، ادامه داد: در زمان امام زمان (عج) حکومت واحد جهانی تحقق پیدا خواهد کرد و در آن دوره همه انسان‌ها همانند افراد یک خانواده بر اساس صفا و صمیمیت با یکدیگر رفتار خواهند کرد .



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته