دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1400 - 14:47
نخعی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد:

اعلام برنامه‌های «خطیب» برای حفاظت از تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای

گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات در دولت سیزدهم، برنامه‌هایش برای حفاظت از تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای را اعلام کرد.
کد خبر : 601068
سید اسماعیل خطیب

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا در تشریح جلسه صبح امروز (یکشنبه ۲۴ مردادماه) کمیسیون انرژی مجلس به حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون به‌منظور بررسی صلاحیت‌ها و برنامه‌هایشان توسط نمایندگان اشاره کرد.


وی ادامه داد: طبق برنامه زمان‌بندی شده، برای حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها، صبح امروز سیداسماعیل خطیب به‌عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات به کمیسیون انرژی آمده و در خصوص برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای مدنظر خود توضیحاتی ارائه و نمایندگان نیز سؤالات و ابهامات خود را بیان کردند. اعلام برنامه‌های خطیب برای حفاظت از تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: از آنجا که موضوع حراست و حفاظت از تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای به‌عنوان مسئله مرتبط با کمیسیون انرژی برای نمایندگان بسیار مهم بود، همچنین با توجه به تعرضاتی که در گذشته به تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای شده است، نمایندگان بر ضرورت حفاظت از آن‌ها تأکید کردند که وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز نقطه‌نظرات و برنامه‌های خود را در این خصوص مطرح کرد.


نخعی همچنین با اشاره به حضور بهرام «عین‌اللهی» گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت در این کمیسیون، گفت: در این جلسه، نمایندگان نسبت به واکسیناسیون هرچه سریع‌تر کل جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا تأکید مؤکد داشتند که وزیر پیشنهادی نیز از داشتن برنامه برای انجام این مهم طی ۶ ماه بعد از آغاز به کار خود، خبر داد.


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه «عین‌اللهی» بر ادامه قرنطینه سراسری (البته نه به شکل کنونی) تأکید کرد، اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد، قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را به نمایندگان و مردم داد.


انتهای پیام/۴۱۶۳


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته