دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1394 - 12:08

وزیر کشور: فصل جدیدی از همکاری اقتصادی بین ایران و افغانستان رقم می‌خورد

وزیر کشور بر تقویت همکاری‌های همه‌جانبه بین ایران و افغانستان تاکید کرد و گفت: فصل جدیدی از همکاری های اقتصادی بین ایران و افغانستان رقم می خورد.
کد خبر : 60106

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز -چهارشنبه- در دیدار عبدالله عبدالله رئیس هیئت اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان بر ضرورت بهبود شرایط برای توسعه و تعامل همکاری‌های مشترک میان دو کشور ایران و افغانستان در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی و برنامه‌ریزی برای استفاده از همه این ظرفیت‌ها در جهت تعمیق و گسترش روابط و همکاری‌های اقتصادی تأکید کرد.


وی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری هرچه سریعتر پنجمین اجلاس کمسیون مشترک همکاری‌های دو کشور و نشست مشترک شش استان مرزی ایران و افغانستان (هرات، فراه، نیمروز، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی) شاهد شکوفایی عملی در پرتو کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی دو کشور باشیم.


عبدالله عبدالله، رئیس هیئت اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان، بعداز ظهر سهشنبه به همراه هیئت بلند پایه سیاسی و اقتصادی برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته