دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1400 - 11:26

اورجینال اینتکس، پیشگام در محصولات بادی

استفاده از یک وان بادی می‌تواند شما را پس از انجام ورزش‌های سخت و طاقت فرسا، یا پس از گذراندن یک روز سخت کاری، حسابی سر حال بیاورد. وان بادی در عمل، همان کار وان‌های معمولی را انجام می‌دهد
کد خبر : 600999
محصولات بادی



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، استفاده از یک وان بادی می‌تواند شما را پس از انجام ورزش‌های سخت و طاقت فرسا، یا پس از گذراندن یک روز سخت کاری، حسابی سر حال بیاورد. وان بادی در عمل، همان کار وان‌های معمولی را انجام می‌دهد؛ اما مزایایی که وان‌های بادی نسبت به وان‌های معمولی دارند، آن‌ها را به محصولی بسیار پرطرفدار در میان مردم تبدیل کرده است. این وان‌ها که تقریبا همگی از جنس وینیل هستند، انواع مختلفی دارند و همین امر سبب می‌شود که استفاده از آن‌ها تنها مختص یک رده‌ی سنی نباشد.


به طور کلی‌ وان‌های بادی به دو نوع کودک و بزرگسال تقسیم می‌شوند. کسانی که در خانه کودکان کم سن دارند، به خوبی می‌دانند که ترغیب برخی از آن‌ها به استحمام چقدر می‌تواند دشوار باشد. همچنین نگرانی به‌جای بعضی از والدین سبب شده است که کودکانشان نتوانند به دور از چشم آن‌ها در هر محیطی به آب بازی بپردازند. تولید کنندگان وان‌های بادی، با طراحی یک محصول با سایز متناسب با کودکان و استفاده از طرح و رنگ‌های جذاب در آن‌ها این مشکلات را به خوبی چاره کرده‌اند. همچنین مواد به کار رفته در تمامی وان‌های بادی کاملا ضد حساسیت و آنتی باکتریال است و از این رو والدین می‌توانند با خیالی مطمئن، این محصول را برای کودکان خود تهیه کنند.


وان‌های بادی تنها مختص کودکان نیستند و بزرگسالان نیز می‌توانند با سفارش سایزهای بزرگ‌تر و مختص رده سنی خود، به استحمام یا استراحت در آن‌ها مشغول شوند. از دیگر مزایای این وان‌ها می‌توان به سهولت حمل ‌آن‌ها که معلول میزان وزن بسیار پایینشان است اشاره کرد. شما می‌توانید این وان‌ها را به راحتی در خانه‌ی خود جابه‌جا کنید و حتی آن‌ها با خود به سفر یا هر مکان دیگری ببرید. این محصول دارای رنگ بندی و الگوهای مختلف نیز هست که هر یک از آن‌ها زیبایی خاص خودشان را دارند.


استخر بادی


استخر بادی یک گزینه‌ی مناسب برای کسانی است که از طرفی مشتاق یک آبتنی جانانه در یک روز گرم تابستانی‌اند و از طرفی دیگر، از هزینه‌ها و گاها آلودگی استخرهای عمومی به ستوه آمده‌اند. این استخرها که از وینیل ساخته شده‌اند ابعاد و اندازه‌های گوناگونی دارند و این امر سبب می‌شود که کودکان، بزرگسالان یا حتی خانواده‌ها بتوانند استخر بادی مخصوص خود را داشته باشند. این محصول طرح‌های مختلفی نیز دارد که می‌تواند برای کودکان و حتی برخی افراد بالغ بسیار جذاب باشد.


طریقه‌ی راه اندازی این استخرها بسیار ساده است؛ برای باد کردن آن‌ها یک پمپ یا حتی یک تلمبه‌ی دستی می‌تواند راه‌گشا باشد و پس از آن شما تنها نیاز به یک شیلنگ آب دارید که به وسیله‌ی آن استخرتان را پر کنید. رنگ بندی و طرح‌های متنوع و گوناگون این استخرها، آن‌ها را به محصولی همه‌پسند تبدیل کرده است. اما این تمام ماجرا نیست! استخرهای بادی از وزن بسیار کمی برخوردارند و در حالت فشرده‌ی خود، یعنی زمانی که خالی از باد هستند، به راحتی می‌توان آن‌ها جمع و جور کرد و در گوشه‌ای از خانه قرار داد، تا وقتی که زمان استفاده‌ی مجدد از آن‌ها فرا برسد.


این ویژگی طبعا حمل این استخرها را هم بسیار ساده می‌کند و اگر مقداری فضای اضافی داشته باشید، این استخرها می‌توانند شما را در سفرهایتان نیز همراهی کنند؛ کاری که به احتمال زیاد از استخرهای دیگر برنمی‌آید. برای نگهداری از این استخر و افزایش طول عمر آن تا حد امکان سعی کنید اجسام نوک تیز را نزدیک آن‌ها نکنید. اشیاء تیز و بران به نوعی پاشنه‌ی آشیل محصولات بادی هستند و ممکن است به آن‌ها آسیب برسانند. اما با این حال هیچ جای نگرانی نیست؛ زیرا این استخرها به سادگی قابل تعمیر هستند. برای تعمیر استخرهای بادی و ترمیم قسمت‌های آسیب دیده‌ی آن‌ها، می‌توانید از چسب تعمیرات اینتکس استفاده کنید که یک بسته چسب مایع و یک وصله‌ی شفاف را شامل می‌شود. با استفاده از این چسب، استخر شما به همان حالت اولیه‌ی خود باز خواهد گشت.


تخت بادی


تخت بادی محصولی است که امروزه به جایگزینی مناسب برای تخت‌های سنگین و جاگیر معمولی تبدیل شده است. جنس بدنه‌ی این تخت‌ها از پی وی سی یا وینیل می‌باشد که هر دو از میزان راحتی کافی برای خوابیدن برخوردارند. تولید کنندگان این محصول همچنین دست به تولید تخت‌های بادی طبی نیز زده‌اند که برای درمان برخی عارضه‌های جسمی بسیار کارآمدند و گاه پزشکان به همین منظور، استفاده از آن‌ها را توصیه می‌کنند.


این تخت‌ها نسبت به تخت‌های معمولی فضای بسیار کم‌تری را در خانه اشغال می‌کنند؛ همین امر سبب شده است که تخت‌های بادی برای کسانی که نیاز به فضای بیش‌تری در اتاق خواب خود دارند، به محصولی ایده‌آل تبدیل شود و طرفداران زیادی پیدا کند. همچنین سهولت راه‌اندازی این تخت‌ها شما را قادر می‌سازد، در ساعاتی از روز که نیازی به تخت خواب ندارید، باد آن را خالی کرده تا فضای اتاقتان مقداری آزادتر شود؛ و پس از اینکه دوباره به آن احتیاج پیدا کردید در مدت زمان کوتاهی می‌توانید مجددا آن را راه‌اندازی، و از آن استفاده کنید.


تخت بادی اورجینال اینتکس


تمامی محصولات بادی برای راه‌اندازی احتیاج به پمپ باد دارند. اغلب تخت‌های بادی دارای پمپی متصل به محصول‌اند که به راحتی با کابل برقی که دارند به پریز متصل می‌شوند و تخت را باد می‌کنند. در صورت عدم وجود این پمپ نیز شما می‌توانید تقریبا از هر نوع پمپی برای باد کردن این محصول استفاده کنید؛ از پمپ‌های فندکی گرفته‌ تا تلمبه‌های دستی. نکته‌ی دیگری که باید مورد توجه کسانی که قصد خرید این محصول را دارند قرار بگیرد، محدودیت تحمل وزن در این تشک‌هاست. پیش از خرید یک تخت بادی حتما از حداکثر وزنی که محصول مورد نظر شما می‌تواند متحمل شود، مطلع شوید و همچنین سعی کنید در حین استفاده، تا حد امکان به آن فشار وارد نشود.


شما می‌توانید تمامی این محصولات را، با بهترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب، از سایت اورجینال اینتکس خریداری کنید و در اسرع وقت سفارشات خود را درب منزل دریافت کنید.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
Arash
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
۰
وان بادی و تخت بادی واقعا عالی و کاربردی هستن، خصوصا تخت بادی که میشه راحت با خودت هرجایی ببری.
مرسی از مطالب جذابتون
قالیشویی ادیب