دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1400 - 10:28
دهقانی‌فیروزآبادی مطرح کرد؛

استفاده دانشگاه از ظرفیت‌های استان یزد در راستای رونق کسب و کار

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از توان و ظرفیت‌های موجود به منظور رونق کسب و کار و توسعه خدمات شهری و آموزشی این استان بهره گیرد.
کد خبر : 600965
جلسه



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی در شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: استان یزد دارای ظرفیت‌های بسیار و مردمانی با اعتقادات عمیق است. این دانشگاه نقش جدی در ارتقای استان داشته به‌طوری‌که بسیاری از دانش‌آموختگان این دانشگاه در مسئولیت‌های مختلف مشغول به خدمت هستند.


وی افزود: با توجه به توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در سال گذشته مانند توسعه بحث‌های فناورانه، مراکز سراهای نوآوری، صنعت‌های نوآورانه و ارتباط با صنعت، این دانشگاه جزء دانشگاه‌های موفق و برتر کشور است.


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: استان یزد قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود و انتظار داریم دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با کمک اعضای هیئت علمی و استادان خود از توان و ظرفیت‌های موجود در این استان به‌منظور رونق کسب‌وکار و توسعه خدمات شهری و آموزشی بهره گیرد.


به گزارش آنا، در این جلسه درباره بودجه پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز برای اجرای طرح گلخانه، طرح دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد درباره زمین ۴۵ هکتاری، طرح دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه درباره تبدیل به احسن دارایی‌ها، درخواست واحدهای استان درباره چارت سازمانی و تأیید اعضای کمیته نظارت بر مصوبات هیئت امنا بحث و بررسی و کلیات بودجه تصویب شد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته