دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1400 - 16:47
دکتر نامدار در بازدید از مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

ظرفیت این دانشگاه در اجرای واکسیناسیون بسیار بالا است

دکتر پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین، از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کووید 19 برای گروه‌ها و مشاغل خاص استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید و از نحوه اجرای مراحل واکسیناسیون در این دانشگاه اظهار رضایت و خرسندی کرد.
کد خبر : 600881
بازدید دکتر نامدار

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این بازدید دکتر پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، در سخنانی با تشکر از حمایت‌های دکتر کشت کار، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای اجرای بسیار منظم و دقیق واکسیناسیون کووید 19 در این دانشگاه گفت: خوشبختانه فضای در نظر گرفته شده در این دانشگاه برای اجرای این طرح، بسیار مناسب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است، که جا دارد از دکتر کشت‌کار و همه عوامل اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای اجرای بسیار مناسب این طرح، تقدیر و تشکر کنم.


وی افزود: امکانات بسیار خوب بهداشتی و درمانی هم چون پزشک، آمبولانس مجهز، تکنسین‌های باتجربه اورژانس، همکاران حوزه پرستاری و مامایی و عوامل اجرایی متعهد در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین وجود دارد و ظرفیت‌های بسیار مناسب در این دانشگاه باعث شده که ما اختصاص روزانه حداقل 3 تا 4 هزار دُز واکسن کرونا به این دانشگاه را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.


دکتر نامدار یادآور شد: با هماهنگی دکتر کشت کار مقرر شد تا از ظرفیت نیروهای داوطلب در حوزه درمانی به ویژه در رشته‌های پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای کمک در مهار بیماری مهلک کرونا در سطح بیمارستان‌ها و مراکز تزریق واکسن استفاده کنیم.


وی در پایان گفت: مطمئنا با همکاری مردم و سایر دانشگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و اصناف می‌توانیم ریشه‌کنی این بیماری را در آینده‌ای نزدیک در سطح استان شاهد باشیم.


گفتنی است، در این بازدید، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین حیدری، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دکتر رعنا رضایی سپاسی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، وی را همراهی می‌کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته