دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرقت از فامیل نزدیک با سرنگ آلوده

اصغر و جمیله با آمپول آلوده و سلاح گرم جلوی در خانه پسردایی‌شان میثم که در خانه نبود ایستاده بودند. ماشین ٢٠٦ را جلوی در خانه پارک کردند و بعد از کوبیدن در، منتظر باز شدن در خانه و حضور مریم همسر میثم در آستانه در شدند. در که باز شد آمپول پر از ماده آلوده را وارد بدن مریم کردند و به خانه‌اش رفتند.
کد خبر : 60083

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از اعتماد، اصغر و جمیله بی‌آنکه بدانند دوربین‌های مداربسته لحظات حضورشان در خانه را ثبت می‌کند با خیال راحت برای خودشان غذا پختند و خوردند و بعد از یک ساعت با چهار ساک سورمه‌ای رنگ بزرگ از خانه بیرون رفتند، آنها پول‌ها و اسناد و مدارک داخل خانه را سرقت کردند. آن‌وقت مریم را که پیش از این در ماشین حبس کرده بودند به خانه منتقل کردند و رفتند. میثم (شوهر مریم) پریشان وارد خانه می‌شود و وقتی متوجه بی‌حالی همسرش می‌شود از او می‌شنود که تمام پول‌ها و اسناد و مدارک به سرقت رفته است.


او از زبان مریم می‌شنود که اصغر و جمیله سراغش آمده‌اند و خانه را خالی کرده‌اند. این دومین باری بود که اصغر و جمیله به سرقت از خانه میثم آمده بودند. این را اصغر در هنگام شرح سرقت به پلیس گفت. او بار اول از میثم و جمیله به خاطر سرقت شکایت نکرده. اما میثم و مریم تنها شاکی این پرونده نبودند. پنج شاکی دیگر نیز بعد از آنها به پلیس مراجعه کردند و گفتند که یک زن و مرد با آمپول آلوده و سلاح، خودروی‌شان را متوقف و از آنها سرقت کرده‌اند. همچنین در تاریخ ششم آذرماه امسال فردی با هویت محمد طی شکایتی اعلام کرد در تاریخ سوم آذرماه همراه با همسرش قصد رفتن به سمت قیطریه را داشته‌اند که ناگهان یک زن و دو مرد با سلاح گرم و سرنگ آلوده ناگهان وارد خودروی آنها شدند. زن شاکی به پلیس گفت: وقتی خودرویم را پارک کرده بودم و مشغول باز کردن در منزل بودم زن و مردی سراغم آمدند و با یک سرنگ آلوده تهدیدم کردند.


کلید خانه را به زور از دستم بیرون آوردند و در خودروی ٢٠٦ که جلوی در بود با دست و پای بسته حبس شدم. نمی‌دانستم داخل سرنگ آلوده چه بود اما تب کرده بودم و نمی‌فهمیدم دوروبرم چه می‌گذرد. بعد از دوساعت دست و پایم را باز کردند و کلید را در دست هایم گذاشتند و رفتند. وقتی خانه را گشتم متوجه شدم طلا و جواهرات و اسنادم در خانه نیست. پلیس وقتی تصاویر به دست آمده از سارقان را که از دوربین مداربسته خانه مریم و میثم ضبط شده بود به شاکیان نشان دادند، آنها سارقان را شناسایی کردند. براساس گزارش پلیس این دو سارق، همدست دیگری به نام منصور هم داشته‌اند که در برخی دزدی‌ها آنها را همراهی می‌کرده است.


این پرونده شش شاکی دارد که دو نفر از شاکیان نسبت فامیلی با سارق دارند. این پرونده همچنان در شعبه هشت دادگاه کیفری در حال بررسی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته