دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1394 - 11:24
در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه‌ آزاد اسلامی: درصدد جذب دو بازیکن خارجی هستیم/ شرایط برای قهرمانی سخت است

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: برای تقویت تیم قرار است دو بازیکن خارجی جذب کنیم که اسم این دو بازیکن را به دادگان و پهلوان داده‌ایم.
کد خبر : 60067

حمیدرضا صابری سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با آنا در‌خصوص شرایط فعلی این تیم گفت: «این هفته تیم ما مقابل شهرداری تبریز به میدان رفت که این بازی یکی از دیدارهای معوقه هفته اول لیگ برتر بود. با توجه به اینکه دو بازیکن چینی در ترکیب تیم شهرداری تبریز حضور داشتند شرایط این بازی برای ما کمی سخت بود اما خداروشکر توانستیم آن را با نتیجه تساوی به پایان برسانیم.»


وی افزود: «اولین بازی دوره برگشت ما در لیگ تنیس مقابل شهرداری تبریز خواهد بود. با توجه به هوای سرد تبریز و شرایط میزبانی این بازی برای ما حکم فینال را خواهد داشت اما تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.»


صابری ادامه داد: «همچنین از دیگر دیدارهای ما در دور برگشت، مصاف با تیم آینده سازان اصفهان است‌که خوشبختانه این بازی برای ما به نسبت راحت خواهد بود. ما همه تلاشمان را می‌کنیم که هفته بعد مقابل تیم آینده سازان به پیروزی برسیم چرا که اگر این بازی به سود ما تمام شود در بازی‌های پلی آف با تیم رعد هم‌گروه خواهیم شد.»


وی همچنین در خصوص قهرمانی در پایان فصل اظهار کرد: «متاسفانه شرایط تیم ما کمی سخت است چرا که هم اکنون اکثر بازیکنان ما در اردوی تیم ملی حضور دارند. معمولا یک بازیکن 50 درصد برد یک تیمش را به دست می آورد اما امسال شرایط تیم ما کمی فرق کرد. دو بازیکن اصلی تیم ما نوشاد و نیما عالمیان به دلیل مشکل سربازی در اختیار ما نیستند که این موضوع برای ما مشکل ایجاد کرد.»


صابری در پایان خاطرنشان کرد: «در رقابت‌های امسال تیم‌های پتروشیمی و رعد بازیکنان خوبی را در اختیار دارند، با این حال ما نیز به دنبال قرار گرفتن در بهترین جایگاه هستیم. به همین منظور برای تقویت تیم قرار است دو بازیکن خارجی جذب کنیم که اسم این دو بازیکن را به دادگان و پهلوان داده‌ایم. امیدوارم با جذب این دو بازیکن موافقت شود و در آینده تیم ما روند بهتری را پیش رو بگیرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب