دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1400 - 13:41
شاه‌طالبی عنوان کرد؛

جزئیات تفاهم‌نامه واحد فلاورجان و شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه و شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان را تشریح کرد.
کد خبر : 600637
تفاهم‌نامه واحد فلاورجان و شرکت بهیار صنعت



بدری شاه‌طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در فلاورجان اعلام کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان و مدیران شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با بیان جزئیات این تفاهم‌نامه عنوان کرد: تعریف پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع ارشد و دکترا، تعریف قراردادهای مشاوره‌ای با استادان، معرفی کارآموزان به شرکت، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، ایجاد زمینه برای انجام فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه در شرکت، تعمیر تجهیزات دانشگاه توسط شرکت بهیار صنعت سپاهان، تعریف پروژه‌های مشترک بین دانشگاه و شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان از جمله مفاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان و شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان است.


به گزارش آنا، شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان واقع در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان سال ۱۳۸۷ در زمینه تجهیزات پزشکی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر این شرکت با افزایش واحدهای تحقیق و توسعه خود در زمینه‌های مکانیک، مواد، برق، پردازش تصویر، بیوتکنولوژی و ... در حال فعالیت است و بیش از ۸۰ محصول در حال تولید دارد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



دانلود فایل


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته