دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

وحید طالب‌لو: علاقه‌ای به حضور در پرسپولیس ندارم/ وحدت استقلال عامل موفقیتش است

سنگربان استقلال علاقه‌ای به حضور در پرسپولیس ندارد و می‌خواهد برای موفقیت تیمش تلاش کند.
کد خبر : 60027

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، یکی از دروازه‌بانانی که پس از انتشار خبر بازداشت و انتقال سوشا مکانی به زندان اوین بحث حضورش در تیم پرسپولیس مطرح شد، وحید طالب‌لو بود چرا که چندین بار برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌های خود از او به عنوان گلر مورد علاقه‌اش نام برد و از وی تعریف کرد اما حالا که علیرضا بیرانوند رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه نفت تهران گرفته و با سرخ‌ها وارد مذاکره شده به طور قطع حضور طالب‌لو در پرسپولیس منتفی شده است.


وی در مورد اینکه تا به حال از پرسپولیس پیشنهادی داشته یا خیر، به خبرنگار آنا گفت: «دلیلی ندارد در این باره صحبت کنم. من دروازه‌بان استقلال هستم و در دورانی که در این تیم حضور نداشتم هم هوادار استقلال بودم. پرسپولیس همیشه رقیب استقلال بوده و من هم قرار نیست در این تیم بازی کنم. چه پیشنهادی به من بدهد چه ندهد.»


طالب‌لو در واکنش به اعتقادی که برانکو به او و اینکه قصد جذب وی را داشته، تصریح کرد: «برانکو مربی کاربلدی است و تجربه کار با او را در تیم ملی داشتم ولی حرفی درباره علاقه او به من ندارم. من دروازه‌بان استقلال هستم و اگر از این تیم هم جدا شوم به پرسپولیس نخواهم رفت.»


سنگربان استقلال درباره نتایج این فصل استقلال و اینکه ذخیره مهدی رحمتی بودن او را اذیت نمی‌کند، نیز بیان داشت: «صحبت درباره چنین مسائلی به سود تیم استقلال نیست. هدف ما در این فصل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و باید با هم متحد باشیم تا به نتیجه برسیم. هر زمانی که با هم بودیم نتیجه هم گرفتیم. ما نیاز به حمایت هواداران استقلال داریم که جای خالی آنها در دیدارهایی که میزبان هستیم حس می‌شود. امیدوارم با حمایت آنها به اهدافی که داریم برسیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب