دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1394 - 09:49
باحکم دکتر میرساردو:

فرهنگیان، معاون جدید فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار شد

مراسم معارفه دکتر امید فرهنگیان مرندی و تکریم دکتر منصور شریفی، معاونان فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور اعضای هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 60022

به گزارش خبرنگار آنا، در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، دکتر امید فرهنگیان مرندی، عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی، به عنوان معاون جدید فرهنگی، دانشجویی معرفی و از زحمات و خدمات دکتر منصور شریفی، معاون پیشین فرهنگی، دانشجویی تقدیر شد.


در این جلسه دکتر منصور شریفی، معاون پیشین فرهنگی، دانشجویی واحد گرمسار گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این حوزه ارائه و دکتر امید فرهنگیان، معاون جدید فرهنگی، دانشجویی نیز به ارائه برنامه ها و فعالیت های آتی در این حوزه پرداخت.


دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حکم دکتر امید فرهنگیان مرندی، عضو هیات علمی و معاون جدید فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آورده است: با توجه به مجوز شماره 148/10 مورخ 15/10/94 کمیته انتصابات دبیرخانه هیأت امناء استان سمنان، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب می شوید.


امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید.



دکتر امید فرهنگیان دارای مدرک دکترای تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی، مدیر گروه و عضو هیات علمی گروه مکانیک و عضو کمیته نظارت و کمک به استقرار شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاداسلامی واحد گرمسار است وسوابق متعدد علمی و پژوهشی از جمله دو اختراع را در کارنامه خود ثبت کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته