دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1394 - 11:33

تمرکز تیزر تلویزیونی ترامپ بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا

ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز اولین تیزر تبلیغاتی تلویزیونی خود را با تمرکز بر ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا روی آنتن می فرستد.
کد خبر : 60013

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از الجزیره، اولین تبلیغ تلویزیونی دونالد ترامپ کاندیدای پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر طرح بر مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا و ساخت دیواری در مرز بین مکزیک و آمریکا متمرکز است.


ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرده که وی قصد دارد هر هفته 2 میلیون دلار صرف تبلیغات تلویزیونی کند. این تبلیغات روز سه شنبه در آیووا و نیوهمشایر آغاز خواهد شد.


اولین تبلیغ تلویزیونی ترامپ دارای تصاویری تیره از عاملان حادثه سن برناردینو است که گفته می شود مسلمان بوده‌اند. همچنین تصاویری از جنازه ها و انفجارها نشان داده می شود.


راوی این تیزر تبلیغاتی می گوید: «سیاستمداران می توانند تظاهر کند که آن چیز دیگری است. اما ترامپ آن را تروریسم اسلامی رادیکال می‌نامد. به همین خاطر وی خواهان ممنوعیت موقت ورود مسلمانان به ایالات متحده است تا زمانی که ما بفهمیم چه اتفاقی دارد می افتد.»


در بخش دیگری از این تیزر تبلیغاتی صحنه‌هایی از یک منطقه مرزی نشان داده می شود و راوی می گوید، ترامپ: «با ساخت دیوار در طول مرز جنوبی ما جلوی ورود غیرقانونی مهاجران از مکزیک را خواهد گرفت.»


بر اساس نظرسنجی‌ای که دو پایگاه خبری ای.بی.سی نیوز و واشنگتن پست در ماه دسامبر (آذر) انجام داده‌اند، از هر 10 شهروند آمریکایی شش نفر بر این عقیده است که ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا کاری اشتباه است. اما در بین جمهوری خواهان، 6 نفر از هر 10 نفر گفته‌اند که از چنین سیاستی حمایت خواهند کرد.


این تبلیغات اولین ورود ستاد انتخاباتی ترامپ به عرصه تبلیغات تلویزیونی است که برای وی حدود دو میلیون دلار هزینه داشته است. وی پیشتر حدود 300 هزار دلار صرف تبلیغات رادیویی کرده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته