دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

سکه، طلا و ارز افزایش پیدا کردامروز انس جهانی با افت ۴ دلاری، ۱۷۳۴ دلار قیمت گذاری شد اما در بازار داخلی به‌دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت سکه و طلا افزایش داشت.
کد خبر : 600100
سکه و ارز



به گزارش خبرنگار حوزه بورس، بانک و بیمه گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، امروز انس جهانی با افت ۴ دلاری، ۱۷۳۴ دلار قیمت گذاری شده است اما در بازار داخلی بدلیل نوسانات نرخ ارز قیمت سکه و طلا افزایش داشت به‌طوری‌که قیمت سکه تمام ۴۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه ۵۰ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار نیز حدود ۵ هزار تومان افزایش یافت.


هم اکنون قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.


امروز نرخ ارز در بازار با افزایش اندک همراه است. قیمت دلار امروز (تا لحظه تنظیم خبر) ۲۶ هزار تومان و هر یورو ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می‌شود.


این درحالیست که نرخ تعیین شده در بازار متشکل ارزی برای هر دلار ۲۵ هزار و ۳۱۶ تومان، نرخ فروش در صرافی‌ها ۲۵ هزار و ۵۶۹ تومان، همچنین نرخ یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۸۹۲ تومان و نرخ فروش در صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۱۹۱ تومان تعیین شده است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته