دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1400 - 10:31

قیمت چرخ خیاطی کاچیران ، ژانومه و جک

چرخ خیاطی ها در دو نوع خانگی و صنعتی در بازار وجود دارند. چرخ خیاطی های خانگی عموما قابلیت گلدوزی در تعداد طرح های مختلفی را دارا هستند. این چرخ ها توسط شرکت های نسبتا محدودی تولید می شوند.
کد خبر : 600017
رپرتاژ

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، چرخ خیاطی ها در دو نوع خانگی و صنعتی در بازار وجود دارند. چرخ خیاطی های خانگی عموما قابلیت گلدوزی در تعداد طرح های مختلفی را دارا هستند. این چرخ ها توسط شرکت های نسبتا محدودی تولید می شوند.


اما ماشین های دوخت صنعتی دنیای متفاوتی دارند. این چرخ ها در انواع متفاوتی برای دوخت پارچه و لباس های مختلف به فروش می رسند. هر کسی برای تاسیس و یا تجهیز کارگاه تولیدی خود، نیاز به چرخ خیاطی صنعتی به خصوصی دارد. برخی از ماشین های دوخت صنعتی به صورت عمومی برای همه کارگاه های تولیدی ضروری هستند مثل راسته دوز، میاندوز و سردوز. برخی دیگر از این نوع چرخ خیاطی ها به صورت تخصصی و برای کارگاه های تولیدی به خصوصی طراحی شده اند مثل مادگی دوز، دکمه دوز، دوازده سوزنه و... .


برای انتخاب و خرید هر یک از این چرخ خیاطی ها پارامتر های مختلفی وجود دارد. یکی از این پارامتر ها که تقریبا برای همه خریداران اهمیت دارد، قیمت چرخ خیاطی است.


در ادامه به شرح این پارامتر و معرفی تعدادی از ماشین های دوخت با قیمتشان می پردازیم.


قیمت چرخ خیاطی کاچیران


شرکت کاچیران تنها تولید کننده چرخ خیاطی خانگی در ایران است. این شرکت بیش از 20 سال به تولید و صادرات محصولات خود پرداخته است. هر یک از چرخ خیاطی های کاچیران قابلیت دوخت طرح های گلدوزی متنوعی را دارند. کاچیران از جهت قیمت گذاری، طیف وسیعی از خریداران را با بودجه های مختلف در نظر داشته است.


ارزان ترین چرخ خیاطی خانگی رز 210 است که با جعبه و بدون جعبه تولید شده و به فروش می رسد. این چرخ برای کسانی که قصد تهیه جهیزیه دارند مناسب است و اقتصادی ترین چرخ خیاطی خانگی تلقی می گردد.


قیمت چرخ خیاطی های کاچیران به شرح زیر است:































مدل چرخ خیاطی خانگی کاچیران



قیمت (تومان)



چرخ خیاطی 210 رز



3,000,000



چرخ خیاطی 210 پلاس رز



3,150,000



چرخ خیاطی 393 یاسمین



4,600,000



چرخ خیاطی 502 نیولایف



4,400,000



چرخ خیاطی 592 پلاس نیولایف



4,650,000




قیمت چرخ خیاطی ژانومه


قیمت چرخ خیاطی ژانومه


شرکت ژانومه از دیگر تولید کنندگان چرخ خیاطی خانگی است. در ابتدا مقر این شرکت در کشور پیشرفته ژاپن بود. به مرور زمان شعبه این شرکت در کشور های تایوان و تایلند نیز تاسیس گردید. این برند محصولاتش را به کشور های مختلفی صادر کرده است که یکی از آن ها ایران می باشد.
































مدل چرخ خیاطی ژانومه



قیمت محصول (تومان)



چرخ خیاطی ژانومه 399MC



5,500,000



چرخ خیاطی ژانومه 398



5,500,000



چرخ خیاطی ژانومه 397



5,500,000



چرخ خیاطی ژانومه 672



6,000,000



چرخ خیاطی ژانومه 802



7,800,000




قیمت چرخ خیاطی جک


قیمت چرخ خیاطی جک


شرکت جک یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در سطح جهان است. این کمپانی یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده برای کاربران چرخ خیاطی است. شرکت جک محصولاتش را به کشور های مختلفی در سطح جهان صادر کرده است. یکی از این شرکت ها کشورمان ایران است.


محصولات کمپانی جک شامل چرخ خیاطی ها و دستگاه های صنعتی متنوعی برای کارگاه های تولیدی است. این چرخ خیاطی ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. از مهم ترین ماشین های دوخت صنعتی در هر کارگاهی، چرخ خیاطی های راسته دوز، سردوز و میاندوز هستند. این چرخ ها در تکنولوژی های مختلفی اعم از ساده (دینام سرخود)، نیمه کامپیوتری و تمام کامپیوتری طراحی و تولید شده اند.


کاربرد چرخ خیاطی های صنعتی


چرخ خیاطی های صنعتی در یک تقسیم بندی به چرخ های عمومی و تخصصی تقسیم می شوند. چرخ خیاطی های صنعتی تخصصی شامل دوازده سوزنه، مادگی دوز، دکمه دوز، الیک و... می شوند. این چرخ ها در هر کارگاه تولیدی با دوخت های متنوع و برای پارچه های متفاوتی تولید شده اند. چرخ خیاطی های عمومی مورد نیاز برای هر کارگاهی شامل موارد زیر می گردد:


1- راسته دوز : از راسته دوز می توان به عنوان مهم ترین ماشین دوخت صنعتی نام برد. این چرخ دوخت های صاف و مستقیم با طول مختلفی بر روی پارچه می زند و دولایه پارچه یه دو پارچه مختلف را به هم می دوزد. راسته دوز ها برای دو بافت ضخیم و نازک طراحی شده اند و با نام های ظریف دوز و ضخیم دوز شناخته می گردند.


راسته دوز ها با موتور های دینام سرخود، دینام بزرگ، کامپیوتری و یا با تکنولوژی تمام کامپیوتری طراحی شده اند. هر یک از این موارد در قیمت راسته دوز اثرگذار هستند.































مدل چرخ خیاطی راسته دوز



قیمت (تومان)



راسته دوز تمام کامپیوتری A4



13,500,000



راسته دوز تمام کامپیوتری A4E



14,200,000



راسته دوز تمام کامپیوتری A5



14,000,000



چرخ خیاطی راسته دوز A2



8,900,000



چرخ خیاطی های راسته دوز دینام سرخود F4 , F8 , F10



7,500,000




2- میاندوز : چرخ خیاطی میاندوز دوختی با دو خط موازی به میانه پارچه می زنند. این دو خط به صورت موازی و مرتب برای دوخت لباس هایی مثل یقه پیرهن و... مورد استفاده قرار می گیرد.


میاندوز ها نیز همچون چرخ خیاطی های راسته دوز با تکنولوژی کامپیوتری، نیمه کامپیوتری و معمولی تولید شده اند و قیمت های متفاوتی نیز دارند.



















مدل چرخ خیاطی میاندوز



قیمت (تومان)



چرخ خیاطی صنعتی میاندوز W4D



18,500,000



چرخ خیاطی صنعتی میاندوز WD-UT



32,200,000




3- سردوز : چرخ خیاطی سردوز از مهم ترین ماشین های دوخت برای هر کارگاه تولیدی است. سردوز ها در سه مدل سه نخ، چهار نخ و پنج نخ مورد استفاده تولید کنندگان قرار می گیرد. سردوز های کامپیوتری از جدید ترین تولیدات شرکت جک است که با تکنولوژی کامپیوتری ای که دارند سرعت تولید و بهره وری در دوخت را بالا می برند و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین بازدهی را خواهید داشت.



























نام چرخ خیاطی سردوز



قیمت محصول



چرخ خیاطی سردوز سه نخ E3



10,800,000



چرخ خیاطی سردوز چهار نخ E4



12,000,000



چرخ خیاطی سردوز پنج نخ C4



17,800,000



چرخ خیاطی سردوز چهار نخ E4S



12,000,000




فروشگاهی با تنوع بالای محصولات


فروشگاه امیر دوخت در غرب تهران قرار دارد. این فروشگاه مجموعه ای از چرخ خیاطی ها از خانگی تا صنعتی را برای فروش آماده کرده است. امیردوخت علاوه بر تنوع بالای چرخ خیاطی ها برای برطرف کردن نیاز های افراد در سلیقه های مختلف خدمات مختلف دیگری نیز به فروشندگان می دهد.



  • یکی از این خدمات، گارانتی محصولاتی مثل چرخ خیاطی های صنعتی و خانگی مثل کاچیران است. این گارانتی برای هر محصولی به صورت جداگانه در مدت زمان مشخصی است.

  • فروش لوازم یدکی اصل، از دیگر امکانات این فروشگاه است. به این ترتیب می توانید در صورت نیاز و بعد از استفاده در مدتی، قطعات یدکی محصولات اعم از چرخ خیاطی، اتو، میز مکش، لوازم خیاطی و... را از این فروشگاه تهیه کنید.

  • تعمیرات انواع محصولات توسط کادر مجرب و کارآزموده انجام می گیرد. امیر دوخت توانسته با تجهیز کارخانه توسط تعمیرکاران با تجربه با سابقه چندین ساله در این زمینه، تعمیرات انواع محصولات و کالا ها را به عهده بگیرد.

  • نصب و آموزش استفاده از چرخ خیاطی به خصوص ماشین های دوخت صنعتی، از دیگر امکاناتی است که امیردوخت در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب در صورت خرید حضوری جایگاه هایی برای آموزش استفاده از چرخ خیاطی قرار داده شده و یا در هنگام خرید اینترنتی، در صورت نیاز یکی از افراد فروشگاه امیردوخت به محل کارگاه یا منزل شما اعزام می گردد تا نحوه استفاده از چرخ را به شما آموزش دهد.


به این ترتیب هیچ گونه نگرانی در زمینه خرید، خدمات و آموزش استفاده از چرخ را نخواهید داشت.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته