دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1400 - 09:43

تذکر پلیس در خصوص تردد عزاداران در شب‌های عزاداری

 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تردد عزاداران گرامی از معابر در لحظات تاریکی هوا نکاتی را متذکر شد.
کد خبر : 599742
 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، علی همه خانی ضمن اعلام چند نکته در خصوص تردد عزاداران در معابر در لحظات تاریکی هوا گفت:با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، نکاتی چند در خصوص تردد عزاداران گرامی در معابر در لحظات تاریکی هوا اعلام می‌شود.


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به حرمت عزاداران به آقا امام حسین(ع) و پوشیدن لباس سیاه در این ایام، شایسته است عزاداران محترم که در معابر تردد می‌کنند، با هوشیاری کامل تر و دقت بیشتری در محل‌ها و معابر شهر تهران تردد کنند.


همه‌خانی گفت: با توجه به رنگ و لباس تیره عزاداران حسینی و تاریکی هوا و محدودیت دید رانندگان در شب‌ها، ممکن است برخی رانندگان متوجه حضور عابرین پیاده نشوند و باعث بروز حوادث ناخواسته‌ای شوند.


وی اظهار کرد: عابرین پیاده حتما از خط کشی عابر پیاده، پیاده‌روها پل‌های عابر پیاده تردد نموده و سعی کنند حتی‌الامکان از کفش‌ها و شلوارهایی با رنگ روشن استفاده کنند تا بیشتر در معرض دید رانندگان در شب باشند.


همه خانی در پایان توصیه ای هم به رانندگان داشت و گفت: رانندگان گرامی هنگام تاریکی هوا و مخصوصا در این ایام که عابرین و عزاداران حسینی، از لباس تیره و مشکی استفاده می‌کنند، حتما توجه کافی و لازم به جلو و اطراف نموده و قبل از رانندگی به‌دلیل کم شدن دید، توجه و دقت بیشتری نسبت به تردد عابرین پیاده در سطح معابر شهر تهران داشته باشند.


انتهای پیام/۴۰۷۶/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته