دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1394 - 15:37
رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 شهرداری تهران به آنا خبر داد

دیوار مهربانی به منطقه 6 آمد + تصاویر

رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 شهرداری تهران از رنگ آمیزی و مناسب‌سازی 9 دیوار مهربانی در منطقه خبر داد و گفت: همزمان با زیباسازی منظر شهری فرصتی برای کمک مردم به نیازمندان فراهم می‌شود.
کد خبر : 59972

علیرضا سعادتی رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا هدف از زیباسازی و ایجاد دیوار مهربانی در این منطقه را کمک به محرومان و نیازمندان در این هوای سرد زمستانی دانست و افزود: با این کار همزمان که به زیباسازی منظر شهری می‌پردازیم فضایی نیز برای اهداف خیرخواهانه و معنوی خیرین فراهم می‌شود تا بتوانند به نیازمندان کمک رسانی کنند. البته امروز برای نیازمندان لباس گرم جمع آوری می‌شود و در آینده نزدیک نیز این دیوارها را برای عید نوروز آماده می‌کنیم.



وی در مورد جانمایی این دیوارها در منطقه 6 شهرداری تهران گفت: 9 دیوار در منطقه 6 شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید مدرس تقاطع بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر – بهشتی، خیابان بهشتی بعد از احمد قصیر، خیابان ولیعصر تقاطع بهشتی، خیابان‌ ولیعصر بالاتر از مطهری،‌ خیابان ولیعصر روبروی ابن سینا،‌ خیابان ابن سینا تقاطع ولیعصر، خیابان ولیعصر تقاطع عبده و ایستگاه متروی میدان جهاد رنگ آمیزی و زیباسازی شد.


سعادتی در مورد استقبال مردمی از این دیوارها نیز اظهار کرد: همین امروز که ما روی یکی از دیوارها جا لباسی نصب می‌کردیم از سوی مردم سریعا دیوار پر از لباس و کفش شد بنابراین اجرای این طرح به مردم فرصت می‌دهد تا لباس‌ها و کفش‌های بدون استفاده در منزل را برای نیازمندان قرار ‌دهند و هر کس بر اساس نیازی که دارد از این لباس‌ها استفاده کند.


به گزارش آنا،‌ برای نخستین بار در شهر مشهد و پس از آنکه فردی با آویزان کردن چند جا لباسی و آویز بر دیواری که روی آن نوشته شده بود «اگر نیاز نداری بگذار و اگر نیاز داری بردار» شروع شد و اهدای کت، شلوار و دیگر لباس‌های گرم نقطه شروع این حرکت بود و پس از آن نیز این حرکت نمادین برای کمک به محرومان و نیازمندان به سراسر کشور نیز گسترش یافته و امروز این دیوارهای رنگی پر از محبت و فرهنگ اهدا در شهرهای بزرگ کشور به چشم می‌خورد.





انتهای پیام/

برچسب ها: دیوار مهربانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته