دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

تامین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند خراسان جنوبی توسط هلال‌احمر

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی از تامین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر : 599331
هلال احمر ایران



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمدرضا رضایی از تامین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند خراسان جنوبی خبر داد، و گفت: برای تامین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند خراسان جنوبی در اولین مرحله ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد، این میزان اعتبار در مرحله اول و به شرط جذب کامل برای بیماران‌ نیازمند اختصاص پیدا کرده است.


مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی افزود: خوشبختانه استان خراسان‌جنوبی توانسته به صورت ۱۰۰ درصد این اعتبارات را جذب کند و در حال حاضر منتظر اختصاص مرحله دوم اعتبارات هستیم.


رضایی اظهار کرد: افراد نیازمند توسط خانه‌های هلال شناسایی و به جمعیت هلال‌احمر برای دریافت خدمات معرفی می‌شوند، خدمات حمایتی برای درمان، دارو، بستری، جراحی، لوازم و تجهیزات توانبخشی، فیزیوتراپی، زایمان و... به بیماران نیازمند ارائه می‌شود که در مرحله اول ۵۳۱ نفر از خدمات این طرح در سطح استان بهره‌مند شده‌اند.


وی در پایان گفت: برای ۴۰۲ نفر متقاضی دریافت خدمات برای مرحله دوم این طرح پرونده تشکیل شد که امیدواریم با کمک و نگاه توسعه محور جمعیت هلال احمر به نقاط محروم شاهد افزایش ۲۰ درصدی این اعتبارات در مرحله دوم نیز باشیم.


انتهای پیام/۴۰۷۶/



انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته