دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1400 - 19:11
شیخ نعیم قاسم:

حملات امروز مقاومت به صهیونیست‌ها بر مبنای بازدارندگی است

معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حملات امروز مقاومت به صهیونیستها پرداخت و آنرا در راستای تثبیت قواعد بازدارندگی دانست.
کد خبر : 599249
شیخ نعیم قاسم



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حملات امروز مقاومت به صهیونیستها پرداخت و آنرا در راستای تثبیت قواعد بازدارندگی دانست.


وی افزود: واکنشی که حزب الله لبنان نشان داد و در واقع در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی بود که همه دنیا آنرا دیدند و ما نمی توانیم که در قبال آن سکوت اختیار کنیم.


معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: اسرائیل باید بداند که لبنان عرصه جولان دادن آن نیست تا هرگونه که می خواهد عمل کند و قدرت خود را به رخ بکشد.


شیخ نعیم قاسم گفت: لبنان عرصه امن و مصون شده است و اسرائیل باید بفهمد که باید قاعده را رعایت کند و به بازدارندگی توجه کند وگرنه ما آماده واکنش هستیم.


معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله علنا متعهد شده است که حمله به لبنان به این معنی است که با واکنش مناسب روبرو خواهد شد.


شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: ما دریافتیم که این پاسخ مناسب است و در مورد تجزیه و تحلیل جزییات، اسرائیل آنچه را که می خواهد تجزیه و تحلیل کند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته