دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1394 - 12:51

حجت‌الاسلام هاشمی: در انتخابات آتی حق را بشناسیم حتی اگر رای اندکی داشته باشد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام انتخابات به دروغ از کسی تعریف و تمجید نکنیم، نقد کنیم، نقد منصفانه، عاقلانه و به دور از تهمت و تحریف و از شایعه پراکنی پرهیز کنیم، حق را بشناسیم حتی اگر رای اندکی داشته باشد.
کد خبر : 59909

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید حکمت هاشمی در مراسم ویژه روشنگری که با حضور هیات رئیسه، کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان در واحد گچساران برگزار شد، ادامه داد: جمهوری اسلامی با وصل حکومت به خداوند متعال، تمام معادلات جهانی را عوض کرد و با تغییر نگرش به انسانیت، مبارزه با استبداد و ظلم‌ستیزی را از یک طرف و ترویج فرهنگ محبت، اخوت، از خودگذشتگی و ایثار را از سوی دیگر سرلوحه کار خود قرار داد.


وی با تاکید بر مواضع استکبارستیزی اظهار کرد: امام عزیز (ره) خود را خادم و نوکر مردم می‌دانست ولی در مقابل دشمن کوچک‌ترین واهمه‌ای نداشت و از افکار والای خود کوتاه نمی‌آمد. مقام معظم رهبری نیز با تاسی از این اندیشه ناب که یک تفکر قرآنی نیز هست به استکبار خوشبین نیستند و موضع سرسختانه در برابر کفر و الحاد را مورد تاکید قرار می‌دهند.


هاشمی دل‌های کسانی را که در همه گروه‌های و نحله‌ها هستند دارای نفاق دانست و افزود: باید هوشیار باشیم و با بصیرت مانع از ضربه زدن آنها به انقلاب اسلامی شویم.


وی تصریح کرد: استکبار جهانی با طراحی فتنه‌های مختلف علیه ایران اسلامی در مبارزه سخت نتوانست کاری از پیش ببرد بلکه به کمک خداوند متعال و مجاهدت جوانان غیور روز به روز بر نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه افزوده شد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکنون دشمن با ترویج فرهنگ شهرت طلبی، رفاه زدگی، شهوت‌رانی و نفوذ فرهنگی در خانواده‌ها قصد برهم زدن نظام خانواده را دارد تا با انجام آن به نظام ضربه بزند.


هاشمی با تاکید بر تشویق و ترغیب همه مردم به شرکت گسترده در انتخابات خاطرنشان کرد: ما باید در انتخابات تلاش کنیم فرد اصلح را انتخاب کنیم و هرکس که صلاحیتش تایید می‌شود حق تخریب کردنش را نداریم، بنابراین به هوش باشیم در انتخابات برای دنیای دیگران، آخرتمان را خدشه دار نکنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته