دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1394 - 12:52
مصطفی هاشمی:

مقابل پتروشیمی شانس آوردیم/ علت اصلی تمامی ضعف‌های تیم دانشگاه آزاد من هستم

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: در بازی مقابل پتروشیمی بندرامام برخلاف اینکه نتیجه راضی کننده به دست آوردیم اما بازیکنان ما عملکرد خوبی نداشتند.
کد خبر : 59885

به‌ گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مصطفی هاشمی سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره پیروزی 82 بر 73 تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام(ره) گفت: «در این بازی برخلاف نتیجه راضی کننده که داشت بازیکنان عملکرد خوبی ارائه ندادند. متاسفانه بازیکنان در ساده‌ترین کار از جمله دفاع پوششی و فردی ضعف داشتند.»


وی افزود: «علت اصلی تمامی ضعف های تیم دانشگاه آزاد من هستم. زمانی که مربی تمرینات خوبی به بازیکنان ندهد در جریان بازی شاهد عملکرد ضعیف آنها خواهد بود. در واقع این بازی به ما نشان داد که در ساده‌ترین کار هم مشکل داریم. اگرچه در نیمه دوم تا حدودی این نقایص برطرف شد اما بازهم شاهد عدم هماهنگی بازیکنان بودیم.»


هاشمی با بیان اینکه پیروزی آنها مقابل پتروشیمی با کمی چاشنی شانس همراه بوده است، عنوان کرد: «اگرچه این بازی به سود ما تمام شد اما کمی با چاشنی شانس همراه بود. خوشبختانه در این چندسال برخی از بازیکنان و باشگاه های خاص به پیشرفت بسکتبال بسیار کمک کردند و تنها نباید به برد و باخت تیم ها توجه کنیم بلکه همه باید به یکدیگر احترام بگذاریم و نگاه به تیم ها نباید بر اساس برد و باخت باشد.»


سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اعتراض شاهین‌طبع به داوری اظهار کرد: «من در مورد داوری تا به حال صحبتی نکردم و هیچ زمانی هم اعتراض نداشتم اما به نظرم اعتراض به داوری تنها در زمین مسابقه است و این حق بازیکن و مربی است که هر زمانی که احساس کنند در حق تیمشان اجحاف می شود به داروی اعتراض کنند. اما مهم این است زمانی که بازی تمام شد دیگر اعتراض‌ها در خارج از زمین ادامه پیدا نکند. خوشبختانه تیم پتروشیمی بندر امام هم بعد از پایان بازی در مورد داوری هیچ صحبتی نکردند.»


وی در پایان به بازی مقابل شهرداری اراک اشاره کرد و گفت: «بازی بعدی ما مقابل شهرداری اراک است و باتوجه به اینکه تیم شهرداری اراک هم اکنون در رده سوم جدول قرار دارد و در این مدت هم بازی های خوبی ارائه داده است قطعا این بازی برای ما سخت خواهد بود. بعد از بازی مقابل پتروشیمی به ضعف‌های تیم‌مان پی بردیم و قرار است تا روز بازی این نقایص را برطرف کنیم و مقابل شهرداری اراک یک بازی خوب و بادرایت ارائه دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته