دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مجتبی محرمی: در مورد سوشا نباید قصاص قبل از جنایت کرد/ برخی افراد به دنبال ریختن آبروی بازیکنان هستند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: هنوز هیچ جرمی در مورد سوشا مکانی احراز نشده‌است. اول باید منتظر حکم و اثبات جرم او باشیم، بعد در موردش صحبت شود.
کد خبر : 59876

تیم فوتبال پرسپولیس که حاشیه‌های زیادی را در این فصل پشت سر گذاشت، با زندانی شدن دروازه‌بانش وارد حاشیه‌ دیگری در فصل جاری لیگ برتر شد. مجتبی محرمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با موضوع سوشا مکانی و زندانی شدن دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت:«متاسفانه برخی افراد به دنبال ریختن آبروی بازیکنان هستند. در حال حاضر هم هنوز هیچ جرمی در مورد سوشا مکانی احراز نشده‌است و نباید قصاص قبل از جنایت انجام داد. اول باید منتظر حکم و اثبات جرم او باشیم، بعد در موردش صحبت شود.»


محرمی در خصوص حمایت باشگاه پرسپولیس از مکانی گفت: «اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه حکم پدر را برای بازیکنان تیم دارند و در وضعیت کنونی باید از مکانی حمایت کنند و دنبال کارهای او باشند. اما اگر تا الان هیات مدیره باشگاه صحبتی در این مورد انجام ندادند، هدفشان رسانه‌ای نکردن موضوع بود تا با آبروی یک شخص بازی نشود.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیگیری‌های علی پروین در رابطه با زندانی شدن مکانی افزود: «علی پروین بزرگ باشگاه پرسپولیس است و پیگیری‌های او در مورد کارهای شخصی بازیکنان پرسپولیس نشان از بزرگ بودن این شخص دارد. مجموعه پرسپولیس و هواداران این تیم باید قدر افراد بزرگی مثل پروین را بدانند تا وجود آنها باعث همدلی بیشتر میان هواداران و بازیکنان شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته