دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1394 - 10:39

هشدار رهبری به انقلابیون: به سفارتخانه‌ها نزدیک نشوید!

این فایل صوتی، سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه 28 بهمن 1367 است.
کد خبر : 59861

به گزارش خبرنگار آنا، رهبر انقلاب در این سخنرانی به عنوان یک مسئول دولتی و امام جمعه و یک روحانی هشدار اکید می‌دهند که «به سفارت خانه‌ها نزدیک نشوید»


ایشان در این سخنرانی به همه ابلاغ می‌کنند که اگر به سیاست‌های کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس و یا هر کشور دیگری اعتراض دارید، راهش این نیست که یک عده‌ای بی مهار از دیوار سفارت خانه بالا بروند و به آنها نزدیک شوند.


آیت الله خامنه‌ای در ادامه این سخنرانی می‌افزایند: «بنده پیش شما شهادت می‌دهم که این کار قطعا و قطعا به زیان اسلام و مسلمین و جمهوری اسلامی است.»


رهبری در پایان خاطر نشان می‌شوند که «مردم راهپیمایی می‌کنند و راه می‌روند و احساسات نشان می‌دهند. صادقانه و درست و منطبق بر منطق. در این هیچ شکی نیست و هر چه نظرشان هست بگویند. اما به سفارتخانه‌ها نباید نزدیک بشوند، اینکه ممکن است دشمن خودش این کار را بکند. ممکن است برخی از عوامل نفوذی دشمن بیایند و در جمعیتی بیفتند، برسند به یک سفارتخانه‌ای از دیوار بروند بالا یک وسیله‌ آتشی بیندازند یا جایی را بشکنند، خراب کنند، بدانید این کار قطعا بد است و جرم است و به ضرر و اگر کسی آگاهانه این کار را بکند این خیانت است.»


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته