دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قهرمانی واحد دزفول در مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان

تیم کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با غلبه بر تیم‌های دانشجویی استان خوزستان موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شد.
کد خبر : 5984

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با تشکر از کشتی‌گیران واحد دزفول کسب این مقام را حاصل تلاش‌های مدیر کل امور ورزشی، مربی و کشتی گیران واحد دزفول دانست و گفت: این مسابقات به میزبانی واحد آبادان و با حضور 10 تیم مطرح در کشتی فرنگی برگزار شد و کشتی گیران دزفول با شرکت در 8 وزن و کسب یک مدال طلا و 3 مدال نقره این مقام ارزنده را کسب کردند.


دکتر ناصر سراج خرمی اضافه کرد: با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند و ورزشکاران عنوان‌دار، کیفیت مسابقات کشتی فرنگی دانشجویی استان خوزستان در حد مسابقات آسیایی است.


وی افزود: تیم کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به عنوان نماینده کشتی فرنگی دانشجویان استان خوزستان با ترکیبی از نفرات برتر استان و با همراهی مربی نامدار واحد دزفول( شهریار بلنده) ابتدا در مسابقات منطقه و سپس کشور حضور پیدا خواهد کرد.


به گزارش آنا، اعضای تیم کشتی فرنگی دانشجویان واحد دزفول را در این مسابقات مجتبی مرادی، علی میر عالی، مهدی هدایی، سید امیر نرگسی، محسن زیرک، مهدی زیدوند، مرتضی عیسوند محمودی و محمد دامن‌خشک با مربی‌گری شهریار بلنده و سرپرستی محمد علی ایزدیان تشکیل می‌دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب