دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1400 - 16:27
نوبندگانی خبر داد؛

پذیرش دانش‌آموزان دختر در دوره اول متوسطه سمای قشم از مهر 1400

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از آغاز مرحله پذیرش دانش‌آموزان دختر در دوره اول متوسطه (هفتم تا نهم) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر : 598387
معاون سمای قشم



آسیه تنهانوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در قشم عنوان کرد که مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در سال‌های کمی که از افتتاح آن می‌گذرد، تمام تلاش خود را به‌منظور تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان در ابعاد علمی، آموزشی، اجتماعی و کشف استعدادها انجام داده و همین امر موجب شده تا در مدت کوتاهی به ۳۵۰ دانش‌آموز در دبستان دخترانه سما و ۲۰۵ دانش‌آموز در دبستان پسرانه سما خدمات ارائه دهد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بیان کرد: در دوره همه‌گیری ویروس کرونا نیز با آماده‌سازی‌های مناسبی که در زیرساخت‌های مدارس سما انجام داده‌ایم، شرایط به‌گونه‌ای فراهم شده که هیچگونه خللی در روند آموزش دانش‌آموزان ایجاد نشود.


تنهانوبندگانی افزود: یکی از مهم‌ترین مواردی که مدارس سمای قشم را در منطقه متمایز می‌کند، اهمیت ویژه به فوق برنامه‌های آموزشی و فرهنگی است از همین رو و در راستای طرح توسعه مدارس سما جذب دانش‌آموزان در دوره متوسطه اول برای مدرسه سمای دخترانه تسهیل شده و متقاضیان می‌توانند برای سال تحصیلی جدید اقدام کنند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته