دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1394 - 09:44
در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

چمران: عده‌ای عادت کرده‌اند به راحتی برای دیگران حکم صادر کنند

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های روز گذشته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر اینکه همه اعضای شورای شهر در خواب غفلت به سر می‌برند، گفت: هیچ گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که چنین برداشت‌هایی از اعضای شورای شهر داشته باشم.
کد خبر : 59835

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ‌آنا، مهدی چمران ،در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی صحبت‌ها در خصوص وجود فساد در شهرداری تهران، اظهار کرد: بحث فساد و امثال آن مسائل بسیار پیچیده و شرعی است که به همین سادگی نمی‌شود افرادی را متهم کرد هر چند که ما عادت کرده‌ایم به راحتی و سادگی برای دیگران حکم صادر کنیم.


وی با بیان اینکه در دادگاه‌ها نیز قبل از اینکه اتهام فردی ثابت و محکوم شود طرح چنین بحث‌هایی خلاف قانون است و حتی نام فرد هم در رسانه‌ها درج یا عنوان نمی‌شود، افزود: تا زمانی که محکومیت پیش نیاید و تا زمانی که رای دادگاه در قالب حکم صادر نشود کسی اجازه ندارد چنین مطالبی را مطرح کند.


رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورا همگی در شرایطی هستند که به خوبی مسائل را درک می‌کنند و از سطح آگاهی بالایی برخوردارند و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند، عنوان کرد: در دوره چهارم بیش از دوره‌های گذشته تصویب طرح‌ها و لوایح، سخت و زمان‌بر و تخصصی‌تر شده چرا که تعداد اعضا بیشتر شده و در نتیجه نظرات افزایش یافته که جمع‌آوری تمامی این نظرات نیز بسیار سخت‌تر شده است.


چمران با تاکید بر این موضوع که فعالیت در چهارمین دوره شورای شهر تهران بیشتر فکر و انرژی می‌برد با طرح چنین نظریه‌هایی مخالفت کرد و ضمن تشکر از عملکرد تمامی اعضا اضافه کرد: شورای شهر تهران هم اندازه مجلس شورای اسلامی جلسه دارد آن هم بدون تعطیلات کاری که در مجلس روال است بنابراین تلاش همگی اعضا مورد احترام است.


وی با اشاره به اینکه ممکن است یکی از اعضا در یکسری مسائل به دلیل کمیسیونی که به آن تعلق دارد بیشتر ورود پیدا کند، گفت: در مسائل حسابرسی به شخصه به عنوان عضو و رئیس شورا همواره در جریان آخرین اصلاحات و نظرات قرار دارم بنابراین در مسائل مالی و تنظیم برنامه و بودجه دقت خاصی داریم هر چند که برخی دوستان در قبال سایر اعضای شورای شهر لطف می‌کنند که به هر حالت باید پذیرای این لطف باشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته