دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1394 - 09:19

تجلیل از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد

مراسم اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با حضور استادان، دانشجویان در سالن همایش شهید احمدی روشن برگزار شد.
کد خبر : 59831

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام احمدرضا شاه‌سنایی، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد دولت‌آباد با تمجید از برگزارکنندگان هفته پژوهش در دانشگاه گفت: از دانشگاه به عنوان هسته علمی کشور انتظار می‌رود در کنار فرهنگ‌سازی و حفظ ارزش‌های اسلامی – ایرانی، بتواند تولید علم کند، علمی که برای بشریت نافع باشد و بتوان از آن استفاده بهینه کرد.


سرپرست واحد دولت‌آباد هم با توجه به اهمیت حوزه پژوهش در دانشگاه گفت: با انجام پژوهش‌های کاربردی و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، قادر خواهیم بود در راستای به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد و فارغ التحصیلان دانشگاه گام برداریم.


سیدمحمد کاظمی افزود: اگر دانشگاه بخواهد فرصت‌های شغلی متناسب با فارغ‌التحصیلانش ایجاد کند، باید با صنعت ارتباط دوطرفه برقرار کند تا شرکت‌ها و صنایع بتواند از طرح‌های کاربردی دانشگاه استفاده و با صنعتی کردن آن زمینه اشتغال را ایجاد کنند.


در ادامه، مجید هارونی، رئیس حوزه پژوهش واحد دولت آباد، در رابطه با برنامه‌های اجرا شده در این هفته گفت: در هفته پژوهش ۲۷ سخنرانی تخصصی علمی و ۱۵ کارگاه آموزشی توسط پژوهشگران بر‌تر گروه‌های آموزشی، حسابداری، کامپیو‌تر، برق و معماری در سه بخش اساتید هیات علمی، اساتید مدعو و دانشجو ارائه و از این تعداد ۱۷ سخنرانی علمی و ۷ کارگاه آموزشی موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس شدند.


وی گفت: امسال توانستیم، در رابطه با مباحث پژوهشی تعامل خوبی با پژوهشکده نانو الکترونیک دانشگاه ارومیه داشته باشیم و امیدواریم با پژوهش‌های کاربردی بتوانیم، گامی به سوی اهداف والای مجموعه‌های علمی کشور برداریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته