دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زیدان رسما سرمربی رئال مادرید شد

باشگاه رئال مادرید بعد از قطع همکاری با رافا بنیتس به طور رسمی اعلام کرد زین الدین زیدان جانشین وی شده است.
کد خبر : 59825

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، نتایج دور از انتظار رئال مادرید با بنیتس به همراه فشاری که از سوی رسانه‌ها و هواداران به مسئولان باشگاه رئال به خصوص فلورنتینو پرز رییس این باشگاه وارد شده بود باعث شد تا این مربی اسپانیایی از کار برکنار شود. بنیتس که در تابستان گذشته جانشین کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید شده بود و به خاطر این انتخاب اشک شوق ریخته بود؛ در نهایت با تساوی یکشنبه شب مقابل والنسیا، مدیران رئال را متقاعد به اخراج خود کرد.


فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید با اعلام این خبر، اظهار داشت: «اعلام می‌کنم که رافا بنیتس از رئال مادرید اخراج شده است. اجازه بدهید اعلام کنم که او یک حرفه‌ای تمام عیار است. مایلم از او به خاطر تلاش‌هایش در این چند ماه به عنوان سرمربی رئال تشکر کنم. هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفت تا زیدان را به عنوان سرمربی انتخاب کند.»


زین‌الدین زیدان که هدایت تیم دوم رئال مادرید را به عهده داشت تنها یک سال سابقه مربیگری دارد و سال گذشته مدرک مربیگری‌ خودش را از یوفا دریافت کرد. زیدان در اولین اظهارنظر خود به عنوان سرمربی این تیم گفت: «از همان روزی که به رئال آمدم تا برای این تیم بازی کنم، می دانستم رئال چقدر تیم بزرگی است. هواداران مطمئن باشند تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا تیم نتیجه بگیرد و به قهرمانی برسد. کاملا برای این چالش آماده هستم. رئال بهترین هواداران دنیا را دارد و بهترین باشگاه جهان است و باید بهترین نتیجه را کسب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته