دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون آموزشی دانشجویی واحد زرند: توانایی پذیرش شش هزار دانشجو را داریم

معاون آموزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: با وجود زیرساخت‌های مناسبی که اکنون در این دانشگاه وجود دارد، قدرت جذب و پذیرش شش هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی را داریم.
کد خبر : 59756

سید جمال الدین امام جمعه به خبرنگار آنا گفت: یکی از شاخص‌های رتبه بندی دانشگاه‌ها جذب اعضای هیات علمی است که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی زرند با وجود ۴۵ عضو هیات علمی تمام وقت توانسته خود را در بین واحدهای دانشگاهی استان کرمان جزء بهترین و کارامد‌ترین دانشگاه‌ها مطرح کند.


وی افزود: در رشته زمین‌شناسی این دانشگاه ۹ نفر از همکاران ما با درجه phd در حال ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل هستند که این خود یکی از امتیازات برجسته این واحد دانشگاهی به شمار می‌رود.


معاون آموزشی واحد زرند با قدردانی از تلاش‌های دکتر ماهانی رییس دانشگاه تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته رشته‌های تحصیلی «سنجش از دور، طراحی شهری، مشاوره و راهنمایی و روان‌شناسی بالینی» و رشته: پترولوژی در مقطع دکتری در دفترچه آزمون سال ۹۵ قرار گرفته است که علاقه‌مندان به تحصیل می‌توانند تا پایان وقت اداری 16 دی با مراجعه به آدرس اینترنتی www. azmoon. org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته