دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1394 - 14:55

وزیر اطلاعات: نظام آل‌سعود با سیاست‌های رعب‌آفرین خود را به نقطه فروپاشی می‌رساند

وزیر اطلاعات در پیامی شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر از علمای برجسته شیعی عربستان را تسلیت گفت و تاکید کرد: نظام آل‌سعود با اتخاذ سیاست‌های رعب‌آفرین و انسان‌ستیز، نه تنها به راهبرد توسعه امنیت دست نمی‌یابد بلکه چشم‌انداز بقای خود را به نقطه فروپاشی می‌رساند.
کد خبر : 59750

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در این پیام تسلیت تصریح کرد: بدون تردید، دفاع از ارزش‌های جهان شمول عدالت و حقوق انسانی که شیخ شهید، جان خویش را بر سر آن نهاد، مسیر آزادی‌خواهان و ملل حق‌طلب را همچنان نور افشان خواهد کرد و وجود معنوی او را در افق نیل به حقیقت، جاودانه می‌کند.


وی در این پیام تسلیت خاطرنشان کرد: پایمردی حیرت‌ساز و شهادت جانگداز آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر گستره هویت و دامنه مسلک راستینش را در سپهری فراخ تر از قلمرو سکونت‌گاه، درافق اعصار خواهد گستراند و به او زیستگاهی جهانی خواهد بخشید.


وزیر اطلاعات در این پیام تسلیت یادآور شد: خون این شیخ آزاده اکسیر حرکتی است که قدرت دژخیم را برای به سکون و سکوت واداشتن آن به پرداخت هزینه‌های سنگین وادار خواهد ساخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته