دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توضیحات رامک‌ خودرو درباره واردات محصولات آئودی

رامک خودرو درباره شبهات به وجود آمده درباره نمایندگی آئودی در ایران و در پاسخ به توضیحات مشاور حقوقی آئودی در ایران اطلاعیه‌ای منتشر کرده است.
کد خبر : 59735

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، گروه صنعتی رامک خودرو اعلام کرد: درباره موارد مطروحه و چگونگی تعاملات با شرکت آئودی، ضمن اطمینان بخشیدن به مشتریان خود تاکید دارد با عنایت به روال قانونی موجود در کشور و بدون وجود قراردادهای معتبر و مورد تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمانهای تابع آن، عرضه خودرو امری غیر ممکن است. این شرکت کلیه مراحل اخذ مجوزها و صحه‌گذاری‌های قانونی را طی کرده و بالاترین سطح استانداردهای فروش و خدمات پس از فروش را ارائه خواهد کرد.


گروه صنعتی رامک خودرو ضمن درک حساسیت مسئولیت‌های قانونی خود در مقابل مصرف‌کنندگان لازم به توضیح می‌داند که ارتباط غیرمستقیم عرضه‌کنندگان خودرو در کشور با شرکت‌های مادر، طی سال‌های اخیر امری عادی است که این موضوع ناشی از شرایط سیاسی خارجی کشور بوده و بدیهی است که با این اوصاف خللی به کیفیت ارائه خدمات پس از فروش خودروها وارد نمی‌شود.


گروه صنعتی رامک خودرو به عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش خودروهای آئودی در ایران شرایط فروش را در راستای برنامه‌های فروش محصولات این برند از ابتدای هفته آتی اعلام خواهد کرد.


چندی پیش شرکت رامک خودرو 9 محصول از برند آئودی را در ایران معرفی کرد و رسانه‌ها از این شرکت به عنوان نماینده رسمی آئودی در ایران نام بردند.


پس از آن، نماینده حقوقی آئودی در ایران اعلام کرد، این شرکت هیچ نماینده یا تعمیرگاه رسمی در ایران ندارد و استفاده از برند این شرکت توسط هیچ شرکتی مورد تایید نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته