دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1394 - 14:10
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

تحول اساسی حوزه IT سازمان تامین اجتماعی در دو سال آینده

مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی، توسعه فناوری الکترونیک را یکی از راهبردهای مدیریتی این سازمان عنوان کرد و گفت: در دو سال آینده حوزه IT سازمان تأمین اجتماعی متحول می شود.
کد خبر : 59726

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ سید ابوالحسن پورحسینی از نحوه اجرای طرح پرونده الکترونیکی در شعبه تأمین اجتماعی اشکذر به عنوان شعبه پایلوت استان یزد بازدید کرد.


پورحسینی گفت: در حال حاضر ۴۰ طرح IT در سازمان تأمین اجتماعی در حال مطالعه است که تعدادی در حال انجام و تعدادی دیگر در حال مطالعه برای اجرای آن در آینده است.


وی اجرای طرح خدمات غیرحضوری پرداخت حق بیمه، ارسال لیست، نام نویسی متمرکز، دریافت فیش حقوقی و حکم مستمری بگیران، کارت هوشمند دفترچه‌های درمانی و پرونده الکترونیکی بیمه شدگان را از جمله طرح مهم سازمان تأمین اجتماعی در حوزه IT برشمرد.


وی افزود: با اجرای این طرح‌ها علاوه بر تکریم بیمه‌شدگان، در وقت و هزینه مخاطبان و شرکای سازمان که نیمی از جمعیت کشور هستند، صرفه جویی می‌شود.


مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد در این بازدید اظهار امیدواری کرد با تلاش کارکنان سازمان شاهد رشد و پیشرفت برنامه‌های کلان و خدمت مطلوبتر به مخاطبان باشیم.


محمد صابری گفت: استان یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب در مرکز کشور و همچنین وجود زیرساخت‌های لازم در حوزه فن آوری اطلاعات، بستر مناسبی برای اجرای طرح‌های حوزه IT سازمان تأمین اجتماعی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته