دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ده نفر از نخستین کارکنان و پیشکسوتان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی تجلیل شدند

ده نفر از نخستین کارکنان و پیشکسوتان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در مراسمی تجلیل شدند.
کد خبر : 59717

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علیرضا حسنی در این مراسم میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) را تبریک گفت و با اشاره به ابعاد مختلف وجود پر برکت ایشان گفت: قرآن کریم پیامبر عظیم الشان اسلام را با زیبا‌ترین و کامل‌ترین عبارات مورد ستایش قرار داده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ائمه اطهار علیهم السلام با نگاهی ژرف سیمای تابناک رسول گرامی اسلام را به تماشا نشسته‌اند و هم دانشمندان و صاحب نظران زیادی در طول تاریخ در ابعاد شخصیتی ایشان سخن گفته‌اندة ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند مهم‌ترین وظیفه ما در این عصر می‌تواند این باشد که ما چهرهٔ معنوی آن حضرت را برای بینندگان و جویندگان عالم روشن کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) طبیب دوّاربطبه است، یعنی پزشک بیماری جهل و طبیب اخلاق نکوهیده و پست. در حقیقت با داروهای معنوی خویش بیماران غفلت زده و سرگشته و کسانی که از فروغ حکمت بهره نگرفته و اندیشه خود را با دانش‌هایی که اعماق جان را روشنی می‌بخشد تابان و فروزان نکرده‌اند را رسیدگی و درمان می‌کند. ما نیز به عنوان پیروان آن حضرت این شیوه را نصب العین خویس قرار دهیم.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمدعلی تابعی رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی میلاد سراسر نور پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را گرامی داشت و با بیان اینکه هر چه فیض است در جهان طفیل وجود مقدس نبی مکرم اسلام است، گفت: حضرت ختمی مرتبت محّمد مصطفی (ص) نقطه اوج وکمال مطلق انسانیت است و هر چند که برای ما مقدور نیست که به آن کمال مطلق برسیم اما باید از همهٔ ظرفیت‌های وجودی خود استفاده کنیم برای رسیدن به آن نقطه اوج.


در پایان این مراسم از آقایان سهراب بی‌خویش، مرتضی هجری، محّمد علی مقدم، شهاب الدین خواجوی، غلامحسین دهقان تنها، محّمد زمانی و محّمد سلحشور و خانم‌ها فاطمه علی‌پور، خدیجه ولیداد و فرخ خزایی که در شمار نخستین کارکنان پیشکسوت دانشگاه بودند و حجت الاسلام دیانی، محّمد ملایی، محّمد کارگر و خانم حدادپور که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین خانواده مرحوم خدادادی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته