دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح مدرسه ورزشی در پرند تا دو ماه آینده

مدیرعامل شهر جدید پرند در حاشیه بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از این شهر از افتتاح دومین مدرسه ورزشی کشور تا دو ماه آینده و همچنین جابه‌جایی مکان آرامستان این شهر به اراضی جنوبی خبر داد.
کد خبر : 59660

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی‌اکبر طاهری از بازدید روز گذشته احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از شهر جدید پرند خبر داد و گفت: در این بازدید که نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین چند تن از مسئولان نیز حضور داشتند، از ایستگاه قطار حومه‌ای پرند و پروژه‌های کیسون و هسا بازدید به عمل آمد و روند اجرایی این طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.


وی با بیان اینکه با توجه به بحث دو بانده‌ شدن قطار حومه‌ای تهران - پرند اعلام کرد: اکنون اقدامات اولیه برای ایجاد روشنایی، ترمیم جایگاه صندلی، معبر، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک و بنر و همچنین پارکینگ از سوی شرکت عمران شهر پرند انجام شده که روند اجرایی آن نیز از سوی هیات بازدید کننده مورد بررسی قرار گرفت.


طاهری درباره بحث جابه‌جایی آرامستان شهر جدید پرند نیز اعلام کرد: با توجه به جلسات برگزار شده با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر قرار شد آرامستان پرند به دلیل تأثیرات منفی روحی و روانی و همچنین زشت کردن نمای شهری از ورودی پرند به مناطق جنوبی شهر منتقل شده و در فضای بزرگتری قرار گیرد.


وی با اشاره بر بازدید مهرآبادی از مدرسه ورزشی پرند بیان کرد: این مدرسه که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد تا دو ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.


مدیرعامل پرند همچنین از افتتاح ۱۰ مدرسه در این شهر تا دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: در این بازدید از واحدهای تکمیل شده پروژه‌های مسکن مهر کیسون و هسا و ۱۰ مدرسه جدید که تا یک ماه آینده به افتتاح خواهند رسید نیز بازدید و گزارش آخرین اقدامات انجام شده مطرح شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب