دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1394 - 09:35
سرپرست واحد گرمسار در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد

حاجی‌زاده، پدیده معماری نوین است/ آمادگی گروه معماری واحد گرمسار برای همکاری در طرح‌های مهم کشوری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با توجه به سوابق و برجستگی‌های علمی و پژوهشی بین‌المللی دکتر کورش حاجی‌زاده گفت: وی یکی از جوانان نخبه، فعال و ارزشمند کشور و دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 59612

دکتر طاهره میرساردو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان ویژگی‌ها و کارنامه علمی درخشان دکتر حاجی‌زاده اظهار کرد: ایشان می‌تواند الگوی مناسبی برای جوانان این مرز و بوم، استادان و دانشجویان دانشگاه‌های کشور باشد.


وی عنوان‌های کسب شده از سوی عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را مایه سربلندی این واحد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و افزود: دکتر حاجی‌زاده دارای کارنامه علمی درخشانی در سطح ملی و بین المللی است و در سال ۲۰۱۳ آرشیتکت بر‌تر خاورمیانه و جزو ۵۰ معمار مهم و تاثیرگذار خاورمیانه شد و در سال ۲۰۱۵ توانست جایزه معمار خاورمیانه را نصیب خود کند.


سرپرست واحد گرمسار، دکتر حاجی‌زاده را دارای پشتکار، خلاقیت، نوآوری و صاحب اندیشه و فکر برشمرد و گفت: وی را می‌توان به عنوان یکی از پدیده‌های معماری نوین در کشور یاد کرد که البته در عرصه هنر هم آثار مختلفی در زمینه طراحی و نقاشی در کارنامه ایشان به چشم می‌خورد.


میرساردو از آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برای همکاری در طرح‌های مهم معماری کشور خبر داد و افزود: گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی است که می‌تواند با مدیریت دکتر حاجی‌زاده با ارائه طرح‌های ماندگار در خدمت رشد و پیشرفت کشور قرار گیرد.


میرساردو تکریم و تشویق نخبگان و اساتید برجسته را یکی از بزرگ‌ترین تعالیم اسلامی برشمرد و گفت: وجود دکتر حاجی‌زاده و اساتیدی همچون ایشان، یک فرصت بزرگ و استثنایی برای واحد گرمسار است که می‌طلبد دانشجویان عزیز از وجود این اساتید ‌‌نهایت بهره را ببرند

وی دکتر حاجی‌زاده را از جوانان نخبه‌ای دانست که در راه پیشرفت علمی کشور تلاش و کوشش‌های خستگی ناپذیر کرده و عنوان‌های مهمی همچون پژوهشگر بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سال ۱۳۹۲ و استاد نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سال ۱۳۹۴ بخشی از موفقیت‌های دانشگاهی کسب شده ایشان است.


سرپرست واحد گرمسار، بهترین ویژگی وی به عنوان یک استاد برجسته، را ارتباط خوب با دانشجویان و پیوند تئوری و تجربه در تدریس برشمرد و حاجی‌زاده را از موسسان رشته معماری در واحد گرمسار دانست و افزود: بزودی با تلاش‌ها و اهتمام مدیر گروه معماری و مسئولان این واحد دانشگاهی، دانشکده معماری و هنرهای زیبا تاسیس و مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترای معماری نیز به رشته‌های واحد گرمسار افزوده خواهد شد.


میرساردو تکریم و تشویق نخبگان و اساتید برجسته را یکی از بزرگ‌ترین تعالیم اسلامی برشمرد و گفت: وجود دکتر حاجی‌زاده و اساتیدی همچون ایشان، یک فرصت بزرگ و استثنایی برای واحد گرمسار است که می‌طلبد دانشجویان عزیز از وجود این اساتید ‌‌نهایت بهره را ببرند.



وی ادامه داد: امروز کشور به جوان‌هایی نیاز دارد که بتوانند بازوان پرقدرتی برای پیشرفت و سربلندی کشور و سرشار از انگیزهٔ ایمانی، بصیرت دینی، همت بلند، اعتماد به ‌نفس و امید به آینده باشند و این روحیه در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی قابل درک است.


میرسارود، دکتر حاجی‌زاده را مایهٔ افتخار کشور، انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تاکید کرد: دانشجویان، اساتیدی همچون وی را سرمشق و الگوی خود قرار داده و از فرصت‌های موجود ‌‌نهایت استفاده را ببرند.


وی تشکر از تلاش‌های علمی و اهتمام ویژه دکتر کورش حاجی‌زاده، مدیرگروه و عضو هیات علمی گروه معماری در واحد گرمسار، برای ایشان در کسب عناوین و موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر آرزوی سلامتی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته