دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمد خاکپور:باید قهرمان آسیا شویم/هدف ما فراتر از صعود به المپیک خواهد بود

محمد خاکپور سرمربی تیم ملی فوتبال امید عصر امروز با اعضای این تیم تشکیل جلسه داد.
کد خبر : 59590

به گزارش گروه ورزشی آنا،در این جلسه که با حضور اعضای کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی، سرپرست و مدیر اجرایی تیم فوتبال امید برگزار شد، محمد خاکپور به اهمیت برگزاری آخرین اردوی آماده سازی تیم که در دوبی برپا شده، اشاره کرد و خطاب به بازیکنان گفت: قطعا به لحاظ آمادگی فنی و بدنی در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارید و قطعا رمز موفقیت ما در مسابقات پیش رو، آرامش و تمرکز خواهد بود.
خاکپور افزود: انتخاب 23 نفر نهایی کار بسیار سختی بود و ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا بهترین‌ها را در لیست نهایی داشته باشیم و مطمئنم که بهترین‌ها را برای مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک گزینش کردیم.
خاکپور خطاب به شاگردانش گفت:قطعا هدف ما فراتر از صعود به المپیک خواهد بود و باید برای قهرمانی در آسیا بجنگیم. اگرچه تمامی حریفان ما برای المپیکی شدن، تلاش کرده‌اند و آمادگی خوبی هم کسب کرده‌اند اما نباید فراموش کنیم که نام بزرگ ایران برای هر حریفی نگرانی و ترس به دنبال دارد.
سرمربی تیم ملی امید در پایان خاطرنشان کرد:ما یک مجموعه واحد هستیم که با همدلی برای موفقیت و رسیدن به هدفی که داریم تلاش خواهیم کرد تا مزد زحمات مان را بگیریم و دل مردم ایران شاد شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته