دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1400 - 12:26

تجهیزات سرمایشی پرکاربرد eig-shop

با فرا رسیدن گرما مسلما نیاز انسان به یک منبع برای تولید دمای خنک یک کار مهم و اساسی میباشد.
کد خبر : 595875
سرمايشي



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، تجهیزات سرمایشی روز به روز تاثیر بسیار زیادی در زندگی هر انسانی دارد زیرا دمای خنک مانع از فاسد شدن و ... شده و این مورد در فصل های گرما به شدت احساس میشود. بیش از صد ها محصول در دسته بندی تجهیزات سرمایشی وجود که به عنوان مثال میتوان از کولر ، آبسردکن ، سردخانه و ... نام برد. در نظر داشته باشید که برخی از تولید کننده با بهره گیری از دانش قدیمی همواره محصولات بی کیفیتی را تولید و روانه بازا میکنند که ما در این مقاله تصمیم داریم به صورت کامل و جامع تجهیزات سرمایشی eig-shop را مورد بررسی قرار دهیم. تمامی محصولات eigکه در رده تجهیزات سرمایشی وجود درد دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به دلیل کاربرد زیاد مسلما افراد زیادی شناخت و آشنایی کافی با اینگونه از تجهیزات دارند.



تجهیزات سرمایشی گروه صنعتی eig


گروه صنعتی eig با بیش از 25 سال سابقه در زمنیه تولید محصولات سرمایشی همواره ثابت کرده است که محصولات با کیفیت را تولید و روانه بازار میکند. در نظر داشته باشید که این تجهیزات امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در بیشتر محیط ها کاربر بسیار زیادی دارند. به همین دلیل اگر میخواهید با تجهیزات سرمایشی مهم و پرکاربرد آشنا شود حتما با ما همراه باشید.


دستگاه یخساز یا یخ خرد کن


یکی از تجهیزات سرمایشی که امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است دستگاه یخساز میباشد این گونه از دستگاه ها دارای مدل های متفاوتی بوده و با کارکرد خود در کوتاه ترین زمان ممکن عمل تولید یخ را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند. سیستم سرمایشی تعبیه شده در داخل دستگاه های یخساز آب را بدون هیچ مواد افزودنی به یخ خوراکی تبدیل میکنند. در نظر داشته باشید که برخی از یخسازها به دلیل داشتن ظرفیت پایین برای محیط های خانگی یا رستوانی مورد استفاده قرار میگیرد و برخی نیز برای تولید یخ های صنعتی استفاده میشوند. به این نکته مهم توجه داشته باشید که تمامی دستگاه های یخساز ارائه شده توسط گروه صنعتی eig علاوه بر کیفیت بالا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. تمامی این ویژگی ها به دلیل برخورداری از قطعات با کیفیت بوده و این عامل در طول عمر محصولات تاثیر چشمگیری دارد.


تجهیزات سرمایشی پرکاربرد eig-shop


سردخانه جنازه یا میت


در هر دمایی چه در فصل زمستان و چه در فصل تابستان میت برای نگهداری نیاز به دمایی پایینی دارد. به دلیل عدم حرکت و فعالیت خون در بدن میت اگر محیط نگهداری جنازه دارای دمای یکسان و استانداردی نباشد مسلما میت دچار بوی بدی میشود به همین دلیل سردخانه جنازه یا سردخانه میت بهترین گزینه برای نگهداری از جسد انسان میباشد. مکان های متنوعی مانند غسالخانه ها ، بیمارستان های شهری و بیرون شهری ، پزشکی های قانونی و صدها محل دیگر به دلیل سروکار داشتن با زندگی انسان دارای دستگاه های سردخانه مخصوص انسان بوده و این گونه از دستگاه ها با تامین کردن دمای خنک به صورت یکسان عمل نگهداری از میت را در طول چند روز انجام میدهند.


گروه صنعتی eig به عنوان بهترین تولید کننده سردخانه میت همواره محصولات متنوعی با کیفیت بالا را تولید کرده و یکی از ویژگی های متمایز سردخانه های جنازه eig کیفیت بدنه و استفاده از سیستم سرمایشی با کیفیت آنها میباشد. تمامی محصولات سرمایشی از چندین قطعه و سیستم تولید میشوند که مهم ترین گزینه مسلما کیفیت بالای آنها میباشد. در نظر داشته باشید که به دلیل کیفیت بالای دستگاه های سردخانه جنازه eig این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.


تجهیزات سرمایشی پرکاربرد eig-shop


دستگاه آبسردکن کن فانتری و استیل


با شروع فصل های گرم سال استفاده از دستگاه آبسردکن به صورت چشمگیری افزایش پیدا میکند. تامین کردن آب خنک برای نوشیدن مقداری آب در وسط یک روز بسیار گرم مسلما لذت بخش بوده و این عامل نشان دهنده اهمیت آبسردکن در زندگی ما میباشد. در نظر داشته باشید که برخی از دستگاه های آبسردکن علاوه بر تولید آب خنک این قابلیت را دارند که اقدام به تولید آب گرم نیز کنند این مدل از دستگاه های آبسردکن دارای مخزن جداگانه ای بوده وبه عنوان آبسردکن های فانتزی نیز شناخته میشوند. امروزه تولید کننده های بسیار زیادی در زمنیه تولید آبسردکن در مدل های متنوع فعالیت میکنند که مسلما گروه تولیدی و صنعتی eig در این راستا به عنوان بهترین تولید کننده آبسردکن شناخته میشود.


محصولات تولیدی eig دارای تنوع بسیار زیادی بوده و این عامل نشانگر سابقه طولانی مدت این گروه تولیدی میباشد. در نظر داشته باشید که آبسردکن استیل ، آبسردکن های پدالی و چندین مدل دیگر از دستگاه های آبسردکن دارای ظرفیت های متنوعی میباشد و این مورد باعث میشود تا کاربر بر اساس نیاز خود بتواند بهترین محصول را خریداری نماید.


شیر سردکن برای نگهداری شیر


برخی از محصولات لبنی به دلیل حساسیت بسیار بالا اگر شرایط نگهداری خوبی نداشته باشند مسلما در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی میشوند به همین دلیل باید از برخی تجهیزات سرمایشی که در لبنیات نیز وجود دارد استفاده کرد. در نظر داشته باشید که شیر به عنوان ماده اصلی در محصولات لبنی بوده و برای تولید ماست ، کره و ... از شیر استفاده میشود. اما به این نکته مهم توجه داشته باشید که شیر خام میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن خراب و فاسد شود و یکی از بهترین تجهیزاتی که برای نگهداری شیر امروزه شناخته میشود دستگاه شیرسردکن ارزان میباشد. این محصول پرکاربرد در محیط های متنوعی مانند مغازه ها ، کارگاه های لبنی و ... وجود دارد و به دلیل دارا بودن سیستم سرمایش شیر را همواره خنک نگه داشته و در این صورت شیر تا 4 روز بدون هیچ آسیبی باقی میماند.


دستگاه های شیرسردکن eig-shop به دلیل بهرمندی از عایق بندی استاندارد مصرف انرژی بسیار بهینه شده ای دارند و این عامل یکی از مهم ترین ویزگی های انها میباشد. در نظر داشته باشید که بدنه استیل دستگاه شیرسردکن باعث میشود تا دستگاه در برابر رطوبت و آب دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود و از همه مهمتر در طعم شیر و زنگ آن نیز تغییری ایجاد نمیکند.


سردخانه های میوه و سبزیجات


امروزه به دلیل استفاده زیاد از میوه و سبزیجات مسلما باید از این گونه محصولات در طول سال به خوبی نگهداری شود به همین دلیل تولید کنندگان و کشاورزان برای نگهداری این محصولات اقدام به انبار کردن آنها میکنند. انبار کردن میوه و سبزی در دمای عادی مسلما باعث خرابی آنها شده و این مورد به عنوان یک زیان بزرگ به کشاورزان میباشد. در نظر داشته باشید که امروزه برای جلوگیری از این موارد به بهترین شکل ممکن سردخانه های میوه و سبزی بهترین گزینه میباشد زیرا با تامین دمای استاندارد عمل نگهداری از سبزی و میوه را انجام میدهد.


نتیجه گیری


استفاده از تجهیرات مدرن در زندگی روزمره باعث افزایش کیفیت زندگی و برخی از محصولات میشود. امروزه محصولات متنوع با کاربردهای متنوعی تولید شده و این عامل میتواند در راحتی کارها تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد. در گذشه به دلیل دسترسی به برخی از تجهیزات مسلما نگهداری از مواد غذایی و ... کار بسیار دشواری بوده و امروزه این مورد به صورت کامل رفع شده است.


تولید کننده های متنوعی در زمینه تولید تجهیزات سرمایشی فعالیت میکنند که مسلما انتخاب هر محصولی در بازار یک کار اشتباهی بوده و بهترین انتخاب مسلما انتخاب و خرید محصولات با کیفیت میباشد تا علاوه بر راندمان بالا ، طول عمر بیشتری نیز داشته باشند.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته